• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Coca-Colini parki sredi sivih mest

Blagovna znamka brezalkoholnih pijač Coca-Cola je s 1. oktobrom začela z akcijo »Odvijte srečo« (»Roll out happiness«), najnovejšim podvigom v oglasni seriji »Kje bo sreča udarila naslednjič?« (»Where will happiness strike next?«). Da bi bila mesta malo manj siva, so pri Coca-Coli »odvili« travnate preproge in sredi nepričakovanih lokacij ustvarili zelen park.

Sivina mesta je vsakodnevna realnost vseh, ki prebivajo in delajo v betonskih urbanih središčih. Da bi združila ljudi in jim za nekaj trenutkov pomagala odmisliti skrbi, je Coca-Cola poskrbela za nekaj malo manj sivih točk in pred veliki poslovnimi stolpnicami postavila manjše parke.

Oglasni film »Odvij srečo«, ki ga je ustvarila oglaševalska agencija Wieden+Kennedy Amsterdam, prikazuje, kako Coca-Colino vozilo odvija travnate preproge pred presenečenimi mimoidočimi. Pred njimi se razkrije park v obliki Coca-Coline stekleničke, na katerem sta postavljena dva prodajna avtomata. Z navodilom »Sezujte se, da se boste odprli sreči« (»Take off your shoes to open happiness«) sta prodajna avtomata tiste, ki so se sezuli in pod svojimi nogami občutili mehko, svežo travo, nagradila s stekleničko Coca-Cole.

Kot je v izjavi za javnost povedala Christy Amador, globalna digitalna strateginja pri Coca-Coli, je koncept »Odvijte srečo« povsem enostaven, a poživljajoč, poleg tega pa popolnoma udejanja Coca-Colino strategijo, »kje bo sreča udarila naslednjič.«