• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Heineken: Najboljše iz serije »Odvrženi«

Nizozemski proizvajalec piva Heineken je v zadnjih štirih mesecih izvajal »družbeni eksperiment«, poimenovan »Odvrženi« (»Dropped«), v katerem je izbrane mlade moške postavljal pred različne preizkušnje, vse skupaj pa objavil v seriji spletnih serij, posnetih v slogu resničnostnih šovov.

Kot so sporočili iz nizozemske agencije Wieden+Kennedy Amsterdam, kjer so za Heineken ustvarili akcijo »Odvrženi«, so želeli potrošnikom podati izkušnjo, podobno tisti, ki se pred očmi gledalcev odvija v Heinekenovem oglasu »Popotovanje« (»Voyage«). Od mladeničev samih pa je bilo odvisno, kako bodo uporabili svoji iznajdljivost in spontanost, da se prebijejo iz neugodnih situacij. Šest kandidatov iz serij »Odvrženi«, za katere se je izkazalo, da so sposobni preživeti še v tako bizarni situaciji (iz letala so jih odvrgli na najbolj nenavadnih krajih), prepotovali pa so več kot 26.000 kilometrov na štirih celinah. Petnajst epizod serije so si ogledali gledalci iz 208 držav, zabeležile pa so več kot 35 milijonov ogledov.

Kot pravijo v agenciji W+K, si takšen eksperiment blagovne znamke zasluži primeren zaključek. Zaradi tega so najboljše trenutke na popotovanjih šestih kandidatov zbrali v filmu »Najboljše iz serije Odvrženi« (»The Best of Dropped«). »Zgodbo smo hoteli podoživeti skozi oči legendarnih popotnikov samih, zato smo jih prosili, da naj z nami delijo osebna razmišljanja,« so zapisali v agenciji. Vseh šest popotnikov je tako spregovorilo o »edinstvenih trenutkih«, ki so jih doživeli in delili s svojimi prijatelji, ter o tem, kako se v vsakem človeku skriva iznajdljivost in  kreativnost, ki mu pomaga doseči cilje. Spletni film dopolnjuje glasba enega od popotnikov, Irca Murraya, ki je bil odvržen na enega od filipinskih otokov.