• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kleenex napoveduje, kdaj boste prehlajeni

Blagovna znamka papirnatih robčkov Kleenex želi, da bi ljudje robčke kupili, še preden jih doleti prehlad. Da bi pomagala potrošnikom ugotoviti, kdaj predvidoma bodo zboleli, je zasnovala posebno spletno stran, ki napoveduje možnost bolezni.

Kleenexova spletna stran MyAchoo.com deluje kot napovedovalec bolezenskih klic in kje bodo te udarile. Za zdaj je stran namenjena le ameriškim potrošnikom, saj morajo ti v obrazec na spletni strani vtipkati svojo poštno številko, nato pa dobijo podatke ameriškega Centra za preventivo bolezni o tem, kolikšna je verjetnost prehlada na njihovem območju in kakšna bo v naslednjih treh tednih. Informacije so prikazane v ličnih grafih, ideja pa sloni na tem, da več ljudi ko se bo vpisalo na spletno stran, več podatkov bo dostopnih.

Spremljajoči tv-oglasi, ki jih je zasnovala ameriška agencija JWY, prikazujejo nelagodje ljudi, ki so se prisiljeni zateči k neugodnim rešitvam, ker pri sebi nimajo robčkov – kot je kihanje v dlani, ki jih potem obrišejo kar ob svojega psa.

Vir: AdAge