• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Avtomobilizem ena najbolj iskanih kategorij na spletu

Po zadnjih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo informacije o avtomobilizmu na spletu, od tega je 87,2 odstotka moških.

Foto: dreamstime

V avgustu 2013 je 35,4 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki so obiskali kakšno izmed strani, sodelujočih v raziskavi Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), izjavilo, da jih zanimajo informacije o avtomobilizmu. 15,9 odstotka uporabnikov informacije o avtomobilizmu zelo zanimajo, 19,8 odstotka spletnih uporabnikov pa je izjavilo, da jih tovrstne informacije niti zanimajo niti ne zanimajo. 11,2 odstotka uporabnikov informacije o avtomobilizmu ne zanimajo, 17,77 odstotka pa jih sploh ne zanimajo.

Med slovenskimi spletnimi uporabniki, ki jih informacije o avtomobilizmu zelo zanimajo, je 87,2 odstotka uporabnikov moškega spola, največ je uporabnikov iz starostne skupine od 25 do 34 let.   

Doseg vseh merjenih strani v raziskavi MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, izvaja pa jo družba Gemius Adria, je v obdobju med 1. in 31. avgustom 2013 znašal 1.331.052 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 81 spletnih strani so v tem obdobju opravili malo manj kot 585 milijonov prikazov. Ocenjen dodatni doseg iz tujine je v tem obdobju znašal 581.318.

V avgustu 2013 so imele največji doseg spletne strani 24ur.com (doseg 731.182), siol.net (527.038), bolha.com (514.566), najdi.si (464.697) in rtvslo.si (431.462).