• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Projekt leta na področju vsebinskega marketinga je Arnesov SI-CERT

Na današnji konferenci o vsebinskem marketingu POMP Forum v Klubu CD v Ljubljani so podelili tudi nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga. Veliki pomp za projekt leta na področju vsebinskega marketinga je prejel center SI-CERT, ki deluje pod okriljem Arnesa, nagrado za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga pa je dobil Abecednik (Miha Knavs, s.p.) za kratke jezikovne nasvete, podane v obliki mesečnih e-novic.

Sedemčlanska žirija, ki jo je vodil Nenad Senić, urednik številnih korporativnih medijev, je pri prijavljenih delih ocenjevala inovativnost, kreativnost, uporabnost ter kakovost vsebine. Osredotočili so se tudi na to, kako vsebina dopolnjuje ali izboljšuje ponudbo blagovne znamke, kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena, še posebej pa, kako učinkovito je uporabljena kot del dolgoročne komunikacijske in marketinške strategije.

Za najboljšo tiskano revijo so izbrali Akrapovič Lifestyle magazine podjetja Akrapovič, za najboljši medij internega komuniciranja pa Obzornik International Zavarovalnice Triglav. Najboljše letno poročilo je Poročilo o omrežni varnosti za leto 2012 javnega zavoda Arnes. Najboljši digitalni medij je Telemachova digitalna revija Telemag. Najboljšo aplikacijo ima Petrol, na družbenih omrežjih pa najboljše komunicirajo Ekologi brez meja (@ocistimo).