• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ruska agencija BBDO Moscow začela s protikadilsko kampanjo

Oglaševalska agencija BBDO Moscow je začela z novo družbeno akcijo, s katero opozarja na nevarnosti kajenja. Akcija je del širšega projekta »Vam res ni mar?!« (»Don't you care?!«).

Glavni namen družbene akcije je izpostaviti neizogibne zdravstvene težave, ki čakajo ljubitelje tobaka. Srčni napad, impotenca in pljučni rak so le nekatere bolezni na seznamu, s katerimi bi se kadilec lahko soočil zaradi svoje odvisnosti.

V agenciji BBDO Moscow so tako zasnovali serijo plakatov z jedrnatim sporočilom: vsi plakati vsebujejo grozne diagnoze, natisnjene v iskalnem obrazcu, ki je videti kot cigareta. Na plakatih je tudi QR-koda, ki vodi na stran na Foursquaru, kjer se lahko uporabniki registrirajo v desetih najbližjih krajih v Moskvi, kjer je prepovedano kaditi. Njihova prijava izraža namen o nekajenju in svojo odločitev lahko delijo s prijatelji in znanci.

»Ljudem želimo pokazati, da je bolje biti dovolj odločen in se takoj odpovedati kajenju, namesto da bi kasneje odkrivali smrtonosne bolezni. V Rusiji lahko že opažamo velik napredek v boju proti kajenju. Letošnje poletje je stopil v veljavo protikadilski zakon, ki ga imajo že številne države. Verjamemo, da se naša družba spreminja korak za korakom. In ta trend bi radi podprli z družbenim oglaševanjem,« so zapisali v agenciji BBDO Moscow.