• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Glavno vlogo v novem tv-oglasu za Canal+ imajo tokrat klovni

Francoski televizijski kanal Canal+ in agencija BETC Paris tudi v novem oglasu »Klovni« sporočata, kako pomembna je dobra zgodba, da pritegne gledalce.

Francoska televizijska postaja Canal+ in agencija BETC Paris sta že v prejšnjih oglasih »Omara« (»The Closet«) in »Medved« (»The Bear«) na duhovit način, ki je požel simpatije (in nagrade) oglaševalskih kreativcev na festivalih kreativnosti po vsem svetu, sporočala o moči odlične zgodbe. Tokrat to sporočilo prenašajo pritlikavi klovni, ki v novem tv-oglasu noč in dan zasledujejo poslovneža in poskušajo pritegniti njegovo pozornost. Šele na koncu se razkrije, zakaj si tako prizadevajo, da bi jih opazil: pred šestimi meseci jim je na nekem snemanju pripovedoval zgodbo in ravno, ko bi moral razkriti, kdo je morilec, ga prekine telefonski klic. Od takrat si klovni prizadevajo odkriti konec zgodbe.

Oglas promovira nov televizijski kanal Canal+ Series, namenjen televizijskim serijam, in prikazuje, kaj se zgodi, ko postaneš odvisen od dobre tv-oddaje. Kot je v izjavi za javnost pojasnil glavni kreativni direktor in predsednik BETC Paris Stephane Xiberras, so se za klovne odločili zato, ker je v odličnih serijah pogosto tudi nekaj čudno privlačnega na nenavadnih likih, zaradi česar gledalce tako pritegnejo.

Vir: Creativity