• Facebook
  • Twitter
  • RSS

EasyJet z novo vseevropsko oglaševalsko akcijo

Letalski nizkocenovni prevoznik EasyJet je začel z novo oglaševalsko akcijo z naslovom »Generacija easyJet« (»Generation easyJet). Ustvarila jo je britanska agencija VCCP, namen akcije pa je prikazati privlačnost letalske družbe za najširšo javnost.

Andrew Peake, izvršni direktor agencije VCCP London, pravi, da akcija »Generacija EasyJet« povzema vse tisto, za kar si EasyJet prizadeva že vse od svojih začetkov – dati vsakemu Evropejcu možnost potovati in doživeti nove izkušnje s prijatelji in družino po dostopni ceni. »Akcija časti duh celotne generacije ljudi, ki potuje z EasyJetom,« pravi Peake.

Peter Duffy, direktor marketinga pri EasyJetu, pa pravi, da je v zadnjih osemnajstih letih EasyJet odprl Evropo, tako da lahko vsi »vstanemo in gremo« na način, ki prej niti ni bil možen. »Danes z EasyJetom vsako leto leti 60 milijonov Evropejcev. EasyJet in VCCP z novo akcijo proslavljata naše stranke, naše ljudi ... »generacijo EasyJet«.

Multimedijska oglaševalska akcija bo potekala v desetih državah po Evropi, pri čemer za medijsko planiranje in zakup skrbi agencija OMD UK.