• Facebook
  • Twitter
  • RSS

M&C Saatchi pobudnik oglaševalske akcije za promocijo knjigarn

Britanska oglaševalska agencija M&C Saathi je v partnerstvu z založniki, knjigarnami in pisatelji začela z oglaševalsko akcijo »Knjige so moja vrečka« (»Books Are My Bag«), namenjeno ljubiteljem knjig v Veliki Britaniji in na Irskem.

Cilj nacionalne oglaševalske akcije je počastiti kulturni pomen knjig in knjigarn, hkrati pa promovirati oznamčene platnene vrečke z napisom »Books Are My Bag«. Več kot 1.800 knjigarniških verig in neodvisnih knjigarn bo od 14. septembra do božičnega dne brezplačno razdelilo četrt milijona vrečk. Podporo temu nacionalnemu projektu je izrazilo več kot sto uglednih britanskih in mednarodnih pisateljev, igralcev, novinarjev, športnih zvezdnikov, politikov in drugih uglednih osebnosti.

S pomočjo dogodkov, odnosov z javnostmi in družbenih medijev snovalci akcije pozivajo Britance in Irce, naj v soboto, 14. septembra, obiščejo in kupijo knjigo v svoji priljubljeni knjigarni. »Vsi se zavedamo, da so velike knjigarne, ki so pomemben del naše kulture za veliko ljudi, ogrožene. Ta akcija in njena ikonična vrečka dajeta ljudem, ki jim je mar za knjige, priložnost, da izkažejo svojo podporo in naklonjenost uličnim knjigarnam, s tem pa na neki način postanejo hodeči plakati za knjigarne,« pravi James Lowther, ustanovni partner v agenciji M&C Saatchi. Po njegovih besedah so že do zdaj naleteli na veliko podporo tako iz založniške panoge kot od drugod, kar dokazuje »da je ljudem resnično mar za knjige«.

Gail Rebuck, direktorica založniške hiše Random House, k temu dodaja: »Knjigarne so izjemnega kulturnega pomena za celotno državo in skupnosti, ki jim služijo. V teh težkih časih za britanske knjigarne je zelo pohvalno, da se je svetovno znana oglaševalska agencija, kot je M&C Saatchi, odločila za tako pozitivno akcijo, ki povezuje vse knjigarnarje. Pobuda se osredotoča na umetnost možnega in časti preprost užitek brskanja med knjigami – in seveda tudi njihovega nakupa ter branja.«

 

Vir: The Drum