• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fridrihovi ilustrirani šampinjoni v novih tiskanih oglasih

Oglaševalska agencija Imago iz Zagreba je za vodilnega hrvaškega proizvajalca šampinjonov Fridrih ustvarila novo oglaševalsko akcijo, v kateri glavno vlogo ponovno igrajo ilustrirani šampinjoni.

Agencija: IMAGO, Zagreb, kreativni direktor: Igor Mladinović, art direktor/oblikovalec in tekstopisec: Darko Bosnar, ilustratorka: Anna Kulakowskaja.

V že prepoznanih ilustracijah šampinjoni tokrat iščejo nove izzive v seriji tiskanih oglasov, delu zagrebške agencije Imago, pravijo v podjetju Fridrih, in dodajajo, da so šampinjoni tokrat »zakuhali« situacijo na gusarski ladji, v sodni dvorani in še neraziskani divjini.

»Ko smo začeli z zgodbo z ilustriranimi šampinjoni, nismo niti sanjali, kakšen rezultat bomo uspeli doseči in kako bo ljudem všeč takšen pristop,« pravi Petar Fridrih, direktor razvoja v podjetju Fridrih. Prejšnja oglaševalska akcija »Fini šampinjoni, ki vsako jed naredijo še bolj fino« (»Fini šampinjoni koji svako jelo čine finijim«), je namreč na hrvaškem nacionalnem festivalu kreativnosti IdejaX osvojila dve nagradi, in sicer za najboljšo izvedbo/produkcijo na trgu ter za najboljše oblikovanje in umetniško vodenje. Poleg tega so o akciji z ilustracijami ukrajinske ilustratorke Anne Kulakowskaje poročali vsi pomembni svetovni portali, ki spremljajo kreativno oglaševanje.

Agencija: IMAGO, Zagreb, kreativni direktor: Igor Mladinović, art direktor/oblikovalec in tekstopisec: Darko Bosnar, ilustratorka: Anna Kulakowskaja.
Agencija: IMAGO, Zagreb, kreativni direktor: Igor Mladinović, art direktor/oblikovalec in tekstopisec: Darko Bosnar, ilustratorka: Anna Kulakowskaja.
Agencija: IMAGO, Zagreb, kreativni direktor: Igor Mladinović, art direktor/oblikovalec in tekstopisec: Darko Bosnar, ilustratorka: Anna Kulakowskaja.