• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Old Spice z novimi »nepotrebno svežimi« oglasi

Ameriška oglaševalska agencija Wieden+Kennedy iz Portlanda je ustvarila nove oglase za deodorant Old Spice, ki predstavljajo odmik od »moškega, kot bi lahko dišal vaš moški«.

V štirih novih tv-oglasih za Old Spice so tokrat v središču pozornosti igralci ameriške nogometne lige NFL, kot sta Wes Walker in Jerod Mayo. Pod sloganom »Nepotrebna svežina« (»Unnecessary Freshness«) ameriški nogometni zvezdniki nastopajo v čudnih in bizarnih situacijah (eden od njih se znajde v sneženi krogi, drugemu kuščar požre noge), a jim Old Spice reši dan.

Novi oglasi so del prizadevanj Old Spicea, da bi ponovno dosegli slavo iz leta 2010, ko so predstavili prenovljeno blagovno znamko s spremljajočo kampanjo, v kateri je nastopal nekdanji hokejski zvezdnik Isaiah Mustafa. Blagovna znamka Old Spice sicer vsakih nekaj mesecev predstavi nov kreativni pristop. »Glavno je, da našim oboževalcem vedno ponudimo nekaj zabavnega in vključujočega,« je za Mashable povedal vodja blagovne znamke Old Spice JC Harvey.

Vir: Designtaxi, Mashable