• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Yahoo po osemnajstih letih z osveženim logotipom

Ameriško spletno podjetje Yahoo je prvič v osemnajstih letih osvežilo svoj logotip. Razkrilo ga je prejšnji teden, ko se je končala njihova 30-dnevna kampanja, v okviru katere so vsak dan objavili drugačen logotip, na koncu pa razkrili tistega, s katerim se bodo ponašali odslej.

Novi logotip Yahooja.

Osvežitev logotipa je del prenove, ki jo uvajajo pri kalifornijskem Yahooju, odkar je njegovo vodenje pred 14 meseci prevzela Marissa Mayer. Mayerjeva je med drugim že poskrbela za novo uvodno stran na Yahoojevi spletni strani ter za prenovo elektronske pošte in platforme za deljenje fotografij Flickr, poleg tega pa je odgovorna tudi za nekaj prevzemov, s katerimi si obeta več obiska Yahoojevega iskalnika na mobilnih napravah. Med njimi je tudi spletni blogerski servis Tumblr, za katerega je Yahoo odštel 1,1 milijarde dolarjev, na njem pa tudi prvič razkril svoj novi logotip.

Kot je že pred mesecem dni, ob najavi 30-dnevne kampanje, ki je vodila do razkritja novega logotipa, napovedala Mayerjeva, ta ohranja nekatere elemente starega, vključno z uradno, vijolično barvo Yahooja in njegovim prepoznanim klicajem.  »Vedeli smo, da si želimo logotip, ki bi odseval Yahoo – nekoliko čudaškega, a hkrati prefinjenega,« je na Tumblrju zapisala Mayerjeva. Prenovljeno podobo Yahooja opisuje kot »sodobno in svežo, ki hkrati prikimava naši zgodovino. Ima človeški dotik, je osebna.«

 

Vir: Yahoo News