• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odprte prijave za mednarodne oglaševalske nagrade Epica

Organizatorji mednarodnega oglaševalskega tekmovanja za nagrade Epica so najavili, da je zadnji datum za prijavo del 30. september 2013. Prejemniki nagrad bodo objavljeni na spletni strani Epice konec novembra.

Oglaševalske nagrade Epica se podeljujejo že od leta 1987, njihova posebnost pa je, da o prijavljenih oglaševalskih delih presojajo uredniki in novinarji marketinških revij. Sprva so bile osredotočene le na evropsko kreativno panogo, od lani pa se zanje lahko potegujejo oglaševalski projekti z vsega sveta. Dela se lahko prijavijo v sedemnajst tekmovalnih kategorij, in sicer: televizijski oglasi, tiskani oglasi, plakati, radijski oglasi, medorganizacijsko oglaševanje, korporativno oglaševanje, oglaševanje zdravil, direktni marketing, medijske inovacije, oznamčene vsebine, odnosi z javnostmi, promocija, izvedba, oblikovanje, embalaža, interaktivna dela in celostne oglaševalske akcije.

Po dveh letih podeljevanja nagrad Epica v Ljubljani v organizaciji revije Marketing magazin se slavnostna prireditev zdaj seli v Indijo. Podelitev nagrad Epica in kreativna konferenca bosta 24. januarja 2014 v Mumbaju, kjer ju bo gostil Exchangeformedia, indijski založnik marketinških revij Pitch, Impact, Franchise Plus, Realty Plus in exchange4media.

Vsi zmagovalci in izbor drugih visoko uvrščenih del so vsako leto objavljeni v 400-stranski knjigi Epica Book. 26. Epicina knjiga, v kateri so objavljeni zmagovalci leta 2012, je izšla v letošnjem avgustu.