• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Google in KitKat v projektu soznamčenja

Googlov novi mobilni operacijski sistem se imenuje Android KitKat in se bo v naslednjih tednih pojavil na 50 milijonih ovitkov čokoladic KitKat po svetu, sta sporočila digitalni gigant in družba Nestlé, lastnica blagovne znamke KitKat.

Google in KitKat si bosta s skupnim projektom, ki ne vključuje »izmenjave denarja«, kot poročajo mediji, prizadevala za vzajemno promocijo. »Težko bi si zamislili boljše ime za naš Android K, kot je ime okusne čokolade, ki je v naši ekipi najbolj priljubljena že od zgodnjih dni Androida,« pravi Marc Vanlerberghe, direktor marketinga za Android pri Googlu.

»Veseli smo, da lahko naznanimo partnerstvo z Androidom, najbolj priljubljeno mobilno platformo, ki nam bo pomagala, da bodo KitKatovi oboževalci še v večji meri uživali v svojem odmoru,« pravi Patrice Bula, direktor marketinga pri Nestléju. Znani slogan čokolad KitKat je namreč »Gimme a Break« (»Daj mi odmor«). »KitKat je ena od desetih vodilnih blagovnih znamk izdelkov široke potrošnje v družbenih medijih glede na število oboževalcev in njihovega angažiranja. Še naprej si bomo prizadevali za močno digitalno prisotnost z interaktivnimi, kreativnimi akcijami znamčenja,« je še dodal Bula.

Sporazum med Googlom in KitKatom o soznamčenju velja za prvega, v katerem sodelujeta podjetji s področja programske opreme in izdelkov široke potrošnje. Kot dodajajo v reviji AdWeek, gotovo ne bo škodil Googlovemu ugledu med sladkosnedci.

Vir: AdWeek, Nestlé

Ogromna kipa Android KitKat stojita tako pred sedežem Nestléja v mestu Vevey v Švici in Googlovo stavbo v Mountain Viewu v Kaliforniji. (Foto: Google)