• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Piran Idea 2013: Lov za kreativnostjo

V Piranu se je po treh dneh lova za kreativnostjo končal festival kreativnosti Piran Idea Y&R CEE. Na njem so se zbrali predstavniki štirinajstih konkurenčnih agencij iz Srednje in Vzhodne Evrope, da bi praznovali in spodbujali ustvarjalni duh ter poiskali najboljša dela teh agencij.

Žarko Sakan, Jaime Mandelbaum, predsednik žirije Piran Idea Vicky Gitto in Lazar Sakan.

Cilj festivala Piran Idea Y&R CEE, ki ga je leta 2000 začel ustanovitelj agencije New Moment New Ideas Company Dragan Sakan, je navdihniti ljudi, da bi dosegli svoj polni ustvarjalni potencial, in jim dati priložnost, da njihova dela ocenjujejo nagrajeni kreativni vodje agencijske skupine Y&R. V trinajstih letih je festival gostil več kot 700 udeležencev iz 45 držav in na enem mestu zbral vse agencije WPP v regiji, so sporočili iz agencije New Moment.

Žirijo so na letošnjem festivalu sestavljali kreativni direktorji Ryan Reed iz Y&R Dubaj, Pedro Ferreira iz Y&R Portugalska in Vicky Gitto iz Y&R Italija kot predsednik žirije. Na festivalu ni manjkalo niti slavnostnih govorcev in predstavitev. Veliko nagrado (grand prix) je dobila agencija New Moment Y&R iz Skopja za akcijo »10 metrov narazen« (»10 meters apart«), ki je navdušila tudi na letošnjem festivalu kreativnosti v Cannesu. Akcija, ki je s skupno molitvijo spodbujala toleranco med kristjani in muslimani, je namreč prejela titanskega leva za posebne dosežke v oglaševanju (intervju s Sašo Peševom, direktorjem makedonske agencije New Moment Y&R, si lahko preberete v aktualni številki Marketing magazina).

Posebno nagrado Dragana Sakana je na festivalu Piran Idea Y&R CEE prejel Jaime Mandelbaum, glavni kreativni direktor češke agencije Y&R Central & Eastern Europe.

»Festival je začel moj oče. Verjel je vanj,« je dejal Žarko Sakan, direktor New Moment Y&R, ki organizira festival. »Uživam v njem in to počnem s srcem.« Martin Beck, direktor poslovanja pri Y&R za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, ki je od samega začetka podpiral Dragana Sakana in festival Piran Idea, pravi, da je zelo ponosen na to, kako kreativnost mreže postaja vse boljša. Petr Havlicek, direktor Y&R Central & Eastern Europe, pa meni, da Piran Idea izpostavlja kulturo regije skozi njene kreativne ideje, od katerih se jih veliko drugje ne bi moglo razviti. Pri tem je posebej izpostavil nagrajeno akcijo »10 metrov narazen«: »Gre za popoln primer naše globalne butične miselnosti. Do nje lahko pride le na majhnem trgu, kot je ta. Je izredno lokalen, a ideja je večja.«

Žarko Sakan, Jaime Mandelbaum, predsednik žirije Piran Idea Vicky Gitto in Lazar Sakan.