• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Ob 40-letnici oglaševalske agencije Studio Marketing JWT smo osrednji intervju namenili Jerneju Repovšu, njenemu predsedniku in regionalnemu kreativnemu direktorju, ki med drugim pravi, da jih nobena agencija v Sloveniji še dolgo ne more prekositi, kar zadeva število nagrad z domačih festivalov.

Jernej Repovš, ki je »v akciji« torej že od leta 1973, je v intervjuju povedal, da so ponosni na tri diplome s Kanskih levov, nekaj nagrad z Epice, nagradi Newyorškega festivala in festivala radijskih oglasov v Los Angelesu. »Najljubša mi je prva in najvišja nagrada zlati kompas, ki smo jo dobili v svetovni konkurenci, na turistični borzi ITB Berlin za naš kultni film »Gostje prihajajo«, ki je bil posnet v okviru akcije »Slovenija, moja dežela«,« pravi Repovš o akciji, ki je prerasla področje turizma in je vzpostavljala identiteto blagovne znamke Slovenija v očeh njenih prebivalcev.

Na vprašanje, ali današnji naročniki sledijo trendom in sprejemajo njihove nove ideje, odgovarja: »V srednjem menedžmentu, v marketingu, boste našli vedoželjne in zelo izobražene posameznike, ki že vedo ali vsaj slutijo, za kaj gre, vendar jih je strah tveganja. Raje ubirajo stare, uhojene poti uporabe množičnih medijev, kot da bi predstavili menedžmentu nove ideje, ki med drugim zahtevajo tudi mnogo operativnega dela.« V intervjuju na kar šestih straneh Repovš pripoveduje tudi o času, ko v Sloveniji še ni bilo prave konkurence med agencijami, o tedanjih agencijskih provizijah in medijskem planiranju, ključnih kadrih agencije, ki so utirali pot slovenskemu oglaševanju, in o svoji današnji vlogi v svetu oglaševanja.

V novem MM-u si lahko preberete še:

MED AGENCIJAMMI

Poslovanje komunikacijskih skupin v 2012

Plače v kreativni industriji

FESTIVALSKI TURIZEMM

Titanski New Moment v pogovoru za MM

Prihaja 15. Sempl


20. Zlati boben

RockPaperStartups festival

DRUŽBENI MMARKETING

Itak Job za tiste, ki si upajo

Kolesarjenje je »in«

KOLUMMNE

Božidar Novak: Ura resnice, Sobotainfo in Regionalobala

Rok Hrastnik: Hitri in drzni


Marjan Novak: Mega združitev

Aljoša Bagola: Fizisovo delo

DIGITALNI MMARKETING

LinkedIn za podjetja


Digitalni marketing in farmacija

Banke in družbeni mediji

ZGODBA O ZNAMMKI

Slovenske novice ostajajo prvi tabloid v Sloveniji