• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook strmo povečuje svoj delež v panogi mobilnega oglaševanja

Rezultat močne osredotočenosti Facebooka na unovčevanje mobilnih platform kot tudi vedno večje pozornosti, ki jo uporabniki namenjajo mobilnim napravam, je znatno povečanje njegovega tržnega deleža na področju mobilnega oglaševanja, ugotavlja eMarketer v zadnji oceni prihodkov glavnih igralcev v svetu mobilnega in digitalnega oglaševanja.

Foto: dreamstime

Facebook naj bi po napovedih eMarketerja že letos povečal svoj delež v svetovnem mobilnem oglaševanju na 15,8 odstotka, kar je za skoraj 10 odstotnih točk več kot leta 2012, ko je pritegnil 5,35-odstotni delež sredstev, namenjenih mobilnemu oglaševanju.

Kot ocenjuje eMarketer, naj bi Google letos dosegel že 53,17-odstotni delež svetovnega trga mobilnega oglaševanja, kar je nekoliko več kot leta 2012, predvsem po zaslugi nadaljnje rasti uporabe iskalnika na mobilnih napravah in prihodkov iz mobilnega oglaševanja na YouTubu.  Po oceni eMarketerja naj bi sicer celoten svetovni trg mobilnega oglaševanja v letu 2013 porasel za 89 odstotkov na 16,65 milijarde dolarjev.

Tako Facebook kot Google sta zdaj vodilna oglaševalska medija ne le za mobilno oglaševanje, temveč digitalno nasploh, pri čemer močno vodita pred konkurenco.

Google ostaja številka ena med digitalnimi oglaševalskimi mediji na svetu in bo letos pritegnil skoraj tretjino vseh digitalnih oglaševalskih dolarjev (lani 31,46 odstotka). Tudi Facebook bo še povečal svoj delež na 5,41 odstotka, medtem ko bo delež Yahooja po oceni eMarketerja nekoliko upadel, Microsoftov delež svetovnega digitalnega oglaševalskega trga pa bo stabilen. Amazonu bo letos uspelo povečati svoje oglaševalske prihodke še za 37,7 odstotka na 840 milijonov dolarjev.


Vir: eMarketer