• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Trideset logotipov na poti do Yahoojeve nove podobe

Ameriško spletno podjetje Yahoo! se pripravlja na novo celostno podobo, ki jo bodo razkrili v začetku septembra. Do takrat bodo vsak dan objavljali drugačen logotip, saj si želijo na poti do razkritja »zabavati, obenem pa počastiti zapuščino zdajšnjega logotipa,« kot pravi Yahoojeva direktorica marketinga Kathy Savitt.

Yahoo! bo svoj novi logotip predstavil 4. septembra. »V zadnjem letu smo pri Yahooju doživljali vnovičen občutek smisla in napredka in si želimo, da bi vse, kar počnemo, odsevalo duh inovacij. Medtem ko se podjetje naglo razvija, se mora tudi naš logotip, ki je bistvo naše blagovne znamke,« je na blogerskem omrežju Tumblr zapisala Kathy Savitt, direktorica marketinga pri Yahooju.

Po njenih besedah bo novi logotip sodoben in bo odseval Yahoojeve nove izkušnje. Da pa bi javnost ogreli zanj, so se odločili za »30 dni sprememb«, akcijo, v kateri bodo vsak dan na svoji spletni strani, Tumblrju, Facebooku in Twitterju objavljali različice logotipa. »To je naš način zabave, medtem ko častimo zapuščino našega zdajšnjega logotipa,« pravi Savittova. Kot dodaja, hočejo ohraniti edinstven značaj Yahooja, ki je zabaven, živahen in prijazen, zato bodo obdržali vijolično barvo in klicaj v imenu podjetja.

Prvi od tridesetih različic Yahoojevega logotipa.
Današnji logotip Yahooja.