• Facebook
  • Twitter
  • RSS

15. SEMPL: »Vodi ali pusti umreti«

»Vodi ali pusti umreti« (»Lead or let die«) je »bondovsko« vodilo jubilejnega Seminarja medijskih trendov (SEMPL), ki bo 28. in 29. novembra 2013 v Portorožu.

Grafična podoba 15. Sempla.

Seminar medijskih trendov (SEMPL) bo tudi v svoji že petnajsti različici postregel z aktualnimi trendi in smernicami razvoja medijsko-komunikacijske panoge v jadranski regiji. »Voditi z zgledom bo naša usmeritev pri pripravi vsebin programskega dela Sempla. Ne bomo poskušali reševati sveta, bomo pa v ospredje programa postavili glamur in trende v komuniciranju, postregli z razburljivo akcijo v tekmovalnem delu ter ponudili nešteto možnosti za mreženje in zabavo,« pravi Valerija Prevolšek, direktorica podjetja Media Pool, organizatorja in lastnika blagovne znamke Sempl. Za celostno grafično podobo letošnjega Sempla v drznem duhu slavnih bondiad so poskrbeli v ljubljanski oglaševalski agenciji F2.

Poleg Prevolškove kot predsednice Sempla in Marjana Novaka, direktorja in odgovornega urednika revije Marketing magazin, ki že tretje leto zapored sodeluje pri organizaciji seminarja, so v programskem svetu 15. Sempla še Iva Biondić, predavateljica in predstojnica dodiplomskega študija novinarstva na hrvaški univerzi VERN, Rok Hrastnik, izvršni direktor spletnega medijskega zakupnika iPROM, Žaklina Nikolić Kušić, direktorica srbske oglaševalske agencije LPT Publicis, Polona Javornik, direktorica medijskih agencij OMG in OMD Slovenija, Boštjan Prijanovič, ustanovitelj podjetja BP komunikacije, in Nataša Smirnov, direktorica medijske agencije ZenithOptimedia Slovenija.

Po besedah Valerije Prevolšek v razvoju medijsko-komunikacijske panoge v jadranski regiji, na katero se osredotoča Sempl, ni več časa za dolgotrajno strateško razmišljanje in tuhtanje. »Prestaviti je treba v najhitrejšo prestavo in pognati tako možgane kot mišice. Brez razvoja novih, sodobnih rešitev in pogumnih korakov medijsko-komunikacijska panoga ne bo preživela. Znati (i)z manj narediti več, vedeti, kako spretno razpolagati s tistim, kar imaš, ter znati postati velik v okviru svojih zmožnosti so veščine, ki jih bodo imeli voditelji prihodnosti,« je prepričana Prevolškova. Kako osvojiti te veščine in se prilagoditi novi realnosti panoge, bodo udeležencem Sempla predstavili številni ugledni mednarodni predavatelji. Več o govorcih in njihovih prispevkih na seminarju bo znano v prihodnjih tednih.
 

Grafična podoba 15. Sempla.
Valerija Prevolšek, direktorica Media Poola in predsednica 15. Sempla.