• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WMF: Šestič v Rovinju, prvič v Evropski uniji

Organizatorji regijskega festivala komunikacij Weekend Media Festival, ki bo med 19. in 22. septembrom 2013 v Rovinju, pričakujejo, da se ga bo udeležilo okrog 4 tisoč medijskih, marketinških in piarovskih strokovnjakov.

Nikola Vrdoljak, programski direktor, in Tomislav Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Organizator Weekend Media Festivala, zagrebško podjetje Pepermint, bo tudi letos poskrbel za številna predavanja mednarodnih in regijskih strokovnjakov, okrogle mize in delavnice ter seveda druženje in zabave, ki so v zadnjih letih postale zaščitni znak tega festivala.

Med uglednimi mednarodnimi predavatelji so že najavili Toma Budaya, vodjo marketinga in oddelka za komuniciranje s potrošniki v švicarski družbi Nestle, ki bo govoril o Nestlejevem pristopu k vpletenosti potrošnikov v digitalnem svetu. Profesor strategije na nemški poslovni šoli Cotrugli Nicholas Kfuri bo spregovoril o tem, kako so družbeni mediji spremenili marketing, medtem ko bo imel Viktor Marohnić, soustanovitelj in direktor zagrebškega in ameriškega start-upa ShoutEm, predavanje z naslovom »Zakaj je ravno Pekarna Vjesnik vaš sanjski naročnik?«. Ivan Tasovac, direktor Beograjske filharmonije, bo govoril o menedžmentu v kulturi, Nir Korczak, vodja izvoznega sektorja pri družbi Google Izrael, pa se posvetil vprašanju, kako iz lokalnega prodreti v globalno okolje.

Na festivalu se bodo dotaknili tudi trenutno najaktualnejše teme za Hrvate, vstopa Hrvaške v EU. Na okrogli mizi z naslovom »(Ne) pojdite v EU!« bosta razpravljala novinarja, dopisnika iz Bruslja za Wall Street Journal in Daily Telegraph. Okrogla miza »Hrvaška d. d. postaja digitalna« bo posvečena digitalnim strategijam vodilnih hrvaških podjetij in prehajanju vse večjega dela poslovanja na splet, medtem ko bodo sogovorniki na okrogli mizi »Sovraštvo na družbenih omrežjih« poskušali odgovoriti na vprašanje, kako se boriti proti veliki količini neargumentiranih negativnih komentarjev na družbenih omrežjih.

Drugo leto zapored bo na festivalu tudi BalCannes, regijska razstava najboljših oglaševalskih agencij, ki jo organizirajo v sodelovanju s Hrvaškim združenjem oglaševalskih agencij (HURA). Na BalCannesu lahko sodelujejo vse zainteresirane agencije iz Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Slovenije, Makedonije in Črne gore, prijave pa sprejemajo do 1. septembra 2013.