• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: ShowMeAround je zmagovalec DIGGIT startup ideje 2013

Druga slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT se je zaključila z izborom za najboljšo DIGGIT startup idejo 2013. V programskem delu drugega konferenčnega dne je beseda tekla o učinkovitem oblikovanju oglasov, pomenu vsebine pri oglaševalskih akcijah in kako obiskovalci spletnih mest vidijo vsebine na spletu.

DIGGIT startup ideja 2013 ShowMeAround (Foto: Bojan Šverko)

Po mnenju žirije, v sestavi  Aleš Smokvina (TSstartup), Gregor Pipan (XLAB), Filip Dobranić (Hekovnik), Božidar Novak (Skladovnica kreativne industrije), je zmagovalec DIGGIT startup ideje 2013 ShowMeAround, katere ustvarjalci so Andrej Levičnik, Andrej Fodor in Miha Potušek.

Svoje inovativne ideje in rešitve je skupaj predstavilo 6 finalistov, ob zmagovalcih še: Jelena Rašula in Matjaž Mrgole (Confidly), Peter A. Pirc, Tomaž Mušič in Nina Pirc (Moje kartice), Damira Kervina (Naymit), Miha Grešak in Nejc Vivod (Tee.LE) ter Dalibor Matijević (Wellioo). 

V programskem delu je Nataša Mohorč Kejžar iz raziskovalne mreže IPSOS predstavila rezultate raziskave o učinkovitosti in preboju oglasov. Kejžarjeva pravi, da ob upoštevanju določenih smernic oblikovanja oglasov lahko dosežemo želene rezultate, vendar je zelo pomembno, da kdaj poskusimo narediti tudi kaj drugačnega.

Ali količina podatkov vpliva na našo kreativnost, se je spraševal Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić OM, ki pravi, da je ne glede na vrsto oglasa, najpomembnejša vsebina. Žinić pravi, da smo postali sužnji številk in jim dajemo prevelik pomen.

Tomaž Erjavec iz Oclulusa in Mitja Mavsar iz D labsa sta povedala, da so uporabniki spleta vedno bolj pasično slepi. Obiskovalci spletnih mest so bolj osredotočeni na vsebino, ki jo dejansko iščejo, ostale vsebine sploh ne vidijo.