• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Potrošniki svoje nakupovalne navade prenašajo na splet

Drugi dan druge konference DIGGIT se je pričel s predavanjem na temo upravljanja z digitalnimi marketinškimi akcijami in nakupnim procesom slovenskega potrošnika. V okviru okrogle mize so govorci debatirali o medgeneracijskih razlikah v povezavi z uporabo spleta.

(Foto: Bojan Šverko)

Thomas Schrämli iz Goldbach Interactive je v uvodnem predavanju drugega dne konference predstavil način za uspešno upravljanje digitalne marketinške akcije. Schrämli pravi, da je marketing v bistvu enak, samo prešel je na digitalno. Spremenila se je količina podatkov. Z analizo in pravilno uporabo le teh, smo pri naslednjih digitalni akcijah lahko uspešnejši.

Kakšne so navade potrošnikov na spletu sta predstavila Matjaž Robinšak iz Valicona in Rok Hrastnik iz iPROM-a. Več kot tretjina potrošnikov kupuje najceneje, večinoma v diskontih. Druga tretjina išče dobro ponudbo. Tretja tretjina potrošnikov so iskalci kvalitete, veliko dajo na blagovno znamko. Potrošniki svoje nakupovalne navade prenašajo na splet.

Kako se »baby boom« generacija obnaša na spletu in na kakšen način jih moramo nagovarjati je povedal Lukas Maixner iz Socialbakers. »Baby boom« generacija družbena omrežja uporablja na drugačen način kot mlade generacije. Za brskanje po spletu porabijo v povprečju 20 ur in več na teden. Teme, ki jih na spletu iščejo so povezane s potovanji, zdravjem in lokalnimi informacijami. Mitja Tuškej iz agencije Formitas BBDO pa dodaja, da je v Sloveniji 25 odstotkov populacije »baby boomerjev« oziroma 406.000. Delimo jih na tri segmente, in sicer na aktivne, celo hiperaktivne, umirjene varuhe in vdani v usodo.

Na okrogli mizi z Evo Aljančič (Si.mobil), Nikom Kušarjem (Telekom Slovenije), Mitjo Tuškejem (Telekom slovenije) in Tadejem Zajškom (Sonce.net) so udeleženci izvedeli, kakšne podpore so starejši deležni v digitalnem svetu ter na kak način lahko dedkom in babicam približamo moderno tehnologijo. Pogovor je usmerjal Iztok Sila (Sila Consulting).