• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Vedno in povsod kreativni in inovativni

Kako doseči potrošnika, kako biti korak pred trendi in pred konkurenco ter kako biti inovativen so bile osredje teme drugega dela današnje konference DIGGIT.

Victoria Davies, Discovery in Alison Fennah, IAB Europe (Foto: Bojan Šverko)

Na okrogli mizi so se Alison Fennah (IAB Europe), Arek Hruszowiec (Intel) in Victoria Davies (Discovery) strinjali, da je potrebno raziskati na kak način in v kakšne namene posamezniki uporabljajo nove digitalne naprave ter se jim na ta način približati z bogato vsebino. Prihodnost pa uporabniku digitalnih naprav ne prinaša več zaslonov ampak poenotenje uporabniške izkušnje, pravi Hruszowiec. Pogovor je povezoval Bojan Amon (TS Media).

Kako biti korak pred trendi in dva koraka pred konkurenco, je razkrival spletni umetnik Vuk Ćosič. Vse se zmeraj prične z zastavljanjem vprašanj. Koristno se je vprašati, kako med vso vsebino digitalne sfere ločiti med muhami enodnevnicami in ireverzibilno vsebino. Ćosič zagovarja, da mora prisotnost v digitalnem prostoru temeljiti na vrednotah, lotevati se je potrebno izzivov, imeti moramo mnenje in vzdrževati sisteme, ki jih ustvarjamo.

Da je digitalizacija in vsebina pomembna tudi v farmacevtski industriji, je povedala Barbara Ülen iz Medisa. S pomočjo spletnih mest, senzorjev, ki merijo telesne znake, mobilnih aplikacij, prisotnostjo na družbenih omrežjih ipd. v farmaciji beležijo številne pozitivne učinke. Pridobili so povratne informacije o količini bolnikov, oblikovali virtualne svetovalnice, sisteme za naročanje, e-dnevnike in na ta način zboljšali uporabniško izkušnjo. 

Kako odlično združiti organizacijo večdnevne konference in promocijo turistične destinacije ter hotela s pomočjo družbenih omrežij, je na primeru Tvitomanije predstavil Zoran Torbica.  

Za zaključek prvega dne konference so se govorci v okviru okrogle mize pod vodstvom Sebastijana Jeretiča iz Neuroagencije spraševali, kam je zginila kreativnost. Vuk Ćosić pravi, da se ne smemo  obremenjevati zaradi svoje majhnosti, oblikovati je potrebno svojo samopodobo in samozavest ter se vprašati, kakšna je naša dodana vrednost. Premagati je treba strah pred izražanjem. Zoran Torbica dodaja,da se preveč obremenjujemo s kreativnostjo. Pomembneje je biti zanimiv. Barbara Ülen pa je slovenske digitalne akcije opisala kot večinoma dobre kopije tujih akcij, redke akcije so inovativne.

V popoldanskem vzporednem programu so udeleženci na predavanju Roberta Schmitzerja iz Dela poslušali o tradicionalnih medijih in njihovem prehodu na digitalno ter se skupaj z Kristjanom Pečanacom iz Hekovnih startup school spraševali, kako nov produkt oziroma idejo pripeljati na trg.