• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Smo Slovenci preklopili na digitalno?

Prvi dan druge slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT se je pričel s preklopom na digitalno, spletnimi iskalniki, kupci, digitalnimi komunikacijskimi površinami in vsebino v razpršenem medijskem prostoru.

(Foto: Bojan Šverko)

Alison Fennah, podpredsednica oddelka raziskav in marketinga, IAB Europe, je ob predstavitvi raziskave Adex Benchmark povzela stanje na področju digitalnega oglaševanja, ki je na nivoju Evrope, brez večjih premikov. V kolikor pozornost preusmerimo na posamezne države je rast zaznati v Veliki Britaniji, Nemčiji in Franciji. Med vzpenjajoče trge digitalnega oglaševanja spadata tudi Češka in Italija. Slovenski digitalni oglaševalski trg je bil v lanskem letu negativen.

Axel Landschoof iz Searchmetrics je predstavil delovanje iskalnika Google in udeležence soočil z vprašanjem, koliko v resnici razumejo delovanje spletnih iskalnikov? Google na podlagi "pingvin" in "panda" posodobitev spreminja lego pojavnosti posameznega spletnega mesta na iskalniku. Landschoof zato poudarja, da je za dobro optimizacijo spletnega mesta med drugim potrebna dobra vsebina, uporabniku prijazno spletno mesto s povezavami na družbena omrežja.

Kakšna je nova generacija digitalnih komunikacijskih površin je povedal Arek Hruszowiecu, vodja razvoja pri Intelu. Digitalna komunikacija prihodnje generacije je dovzetna za ciljno javnost, ima prilagojeno vsebino, nudi bogato vizualno izkušnjo, interaktivnost, varnost, ima zagotovljeno upravljanje, merjenje in je energetsko učinkovita.

Mediji so se od 1.0 preko 2.0 do 3.0 bistveno spremenili. Od pasivnosti ciljne javnosti se mediji prilagajajo  popolnoma aktivnemu oziroma povezanemu posamezniku. Trenutno smo v dobi spletnih medijev 4.0, ljudje so nenehno povezani z internetom. Iz tega izvira večopravilnost, ki je za modernega človeka življenjski stil, je v sklopu svoje predstavitve o poteh in načinih dostopanja do kupcev povedal  Uroš Cuder, direktor prodaje TSmedie.

Victoria Davies iz televizijske mreže Discovery je povedala, da se gledanje televizije zaradi digitalizacije spreminja. Gledamo jo s pomočjo tabličnih računalnikov, mobilnih telefonov in računalnikov. Televizijo gledamo tudi takrat, ko uporabljamo druge digitalne naprave in ob tem objavljamo kaj gledamo. Temu trendu se z razumevanjem nove tehnologije televizija mora približati in prilagoditi vsebino.

V brezplačnem vzporednem programu so udeleženci lahko poslušali tri predavanja na temo startupov, stresa na delovnem mestu in družbenih omrežij.