• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Na okroglih mizah o vsebini, novih praksah ter »dedkih in babicah«

Na 02. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT, bodo od predstavitvah primerov dobrih praks in svežih digitalnih trendov, potekale 3 okrogle mize.

Na prvi okrogli mizi z naslovom Kako doseči potrošnika – vedno in povsod, bodo Alison Fennah (IAB Europe), Sebastian Becker ([tbb\*] thebrainbehind) in Victoria Davies (Discovery) pod taktirko Bojana Amona (TSmedia), spregovorili o soočanju z razpršeno pozornostjo uporabnika preko številnih zaslonov ter podali napotke za učinkovito pripravo in distribucijo vsebine.

Spletni strateg Vuk Ćosić, odgovorni urednik in ustanovitelj portala Netokracija, Ivan Brezak Brkan in Zoran Torbica, organizator Tvitomanije, bodo govorili o obstoječih digitalnih praksah in razmišljali o novih. Okroglo mizo Bili s(m)o kreativni in napredni. Pa zdaj? bo povezoval strokovnjak za nevromarketing in politično komuniciranje Sebastjan Jeretič.

Tretja okrogla miza, znotraj sklopa Digitalni »dedki in babice«. Kaj naj počnemo z njimi?, pa se bo osredotočala na starejšo generacijo, ki jih pri upravljanju tržnega komuniciranja pogosto zanemarjamo. Eva Aljančič (Si.mobil), Niko Kušar (Telekom Slovenije),Mitja Tuškej (Formitas BBDO), Tadej Zajšek (Sonce.net) in moderator Iztok Sila (Sila Consulting) bodo osvetlili specifike aktivnosti digitalnih »dedkov in babic« ter udeležencem razkrili kdo so, kakšni so, koliko jih je in kaj počnejo na spletu ter kako se jim približati.

Na letošnjem Diggitu bodo udeleženci letos prvič priča izboru najboljše inovativne podjetniške rešitve v živo, izboru DIGGIT startup ideja 2013. Na odru bo svoje ideje v kratkem, do 5-minutnem nastopu predstavilo 6 finalistov, ki so Confidly, MojeKartice, Naymit, ShowMeAround, Tee.LT in Wellioo. Zmagovalca in nosilca naziva DIGGIT stratup ideja 2013 pa bodo izbrali strokovna žirija in občinstvo.

02. slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT bo 5. in 6. junija 2013 v Cankarjevem domu.