• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT razkril celoten program

Program konference DIGGIT, ki bo 5. in 6. junija 2013 v Ljubljani, je razkrit.

02. DIGGIT bo 5. in 6. junija v klubu Cankrajevega doma

Organizatorji konference DIGGIT so izpolnili obljubo in razkrili celoten osrednji program letošnje konference o digitalnih komunikacijah, ki bo letos potekala že drugič. 02. DIGGIT bo 5. in 6. junija v klubu Cankrajevega doma.

Med letošnjimi govorci bodo nekateri strokovnjaki, ki jih privrženci DIGGIT-a poznajo že od lani:

  • IAB Europe – Alison Fennah, ki bo predstavila izsledke letošnje raziskave AdEx in primerjala slovenske stanje digitalnega oglaševanja z evropskim povprečjem
  • Socialmetrics – Axel Landschoof, ki se bo posvetil drobovju iskalnikov, ki so pomembno orodje mnogih, ki stavijo na uspeh iskalnega marketinga in optimizacije spletnih mest
  • Socialbakers – Lukas Maixner, ki bo (kvalitativno in kvantitativno) predstavil porabo družbenih medijev med starejšimi uporabniki

Temu, kako lahko v digitalnem okolju nagovarjamo starejše potrošnike, »digitalne dedke in babice« se bodo predavatelji tudi podrobneje posvetili. Svoja odkritja bo natančno predstavil tudi medijski strateg Mitja Tuškej iz Formitasa BBDO.

Predavatelji se bodo posvetili tudi vzajemnemu odnosu med napredno tehnologijo, digitalnimi komunikacijskimi kanali in uničkovitostjo ter kreativnostjo.

Nekoliko bolj teoretski del te teme bodo predstavili:

  • Goldbach Interactive - Thomas Schrämli, ki bo spregovoril o učinkovitem digitalnem marketingu
  • IPSOS - Nataša Mohorč Kejžar, ki bo razkrila raziskavo o tem, kakšna kreativna zasnova najučinkoviteje prikliče pozornost potrošnika
  • Valicon – Matjaž Robinšak, ki bo opisal nakupne vzorce slovenskega potrošnika, ki splet uporablja kot eno izmed ključnih orodij pri izbiri oz. nakupni odločitvi
  • iPROM – Rok Hrastnik, ki se bo osredotočil na nasvete podjetjem, ki še niso pripoznala nuje vzpostavitve oddelkov in izobraženega kadra, ki bi se posvečal predvsem spletni izkušnji njihovega ciljnega potrošnika
  • OCULUS – Tomaž Erjavec bo razkril rezultate dveh popolnoma svežih nevromarketinških raziskav, ki bosta pokazali, kakšne formate in kreativne zasnove spletnih pasic slovenski potrošniki spregledajo in kaj jih pri oglasih najbolj privlači

Praktične vidike in izkušnje iz recipročnosti digitalnega sveta ter kreativnosti in učinkovitosti bodo razkrivali:

  • Bruketa&Žinić OM – Nikola Žinić, ki bo predstavil, kako v drugi najbolj učinkoviti kreativni agenciji na svetu povezujejo napredne digitalne tehnike z dobro staro kreativnostjo
  • IPKO – Alban Kastrati bo razkril trnovo pot telekomunicijske blagovne znamke, ki je popolnoma prevzela samoljubnega, varčnega in nezaupljivega kosovskega potrošnika
  • INTEL - Arkadiusz Hruszowiec pa bo pokazal najnovejše trende in konkretne komunikacijske primere sodobnih digitalnih komunikacijskih površin.

O razpršenem medijskem prostoru in pomenu enotne vsebine bodo spregovorili:

  • The Brainbehind – Sebastian Becker, ki bo spregovoril o medijski konvergenci
  • TSmedia – Uroš Cuder, ki bo razkril, kako se slovenski spletni uporabnik giblje preko dneva od zaslona do zaslona in kakšne vsebine išče
  • Discovery – Victoria Davies, ki bo o tej temi spregovorila še bolj s praktičnega vidika 
  • Netokracija – Ivan Brezan Brkan pa bo spregovoril o sodobnem principu novinarstva

Slednji bo skupaj s spletnim strategom Vukom Ćosićem in »srbskim čudežnim dečkom« Zoranom Torbico predebatiral, kje in kako so Slovenci izgubili komunikacijsko inovativnost, kreativnost in drznost. Debato bo vodil Sebastjan Jeretić, komunikolog in navdušenec nad nevromarketingom.

Letošnji program je izpolnil napovedi in je zasnovan nekoliko bolj lokalno relevantno, kot je bil lanskoletni, ki je bil namenjen predvsem navdihovanju in zastavljanju smernic.

Letošnji predavatelji bodo s svojimi predavanji bolj izobraževalni, saj bodo predstavljali konkretne primere dobrih (in slabih) praks, veliko predavateljev pa prihaja iz jadranske regije, saj programski svet DIGGIT meni, da je treba zaradi specifičnosti trga prisluhniti tistim, ki so z mednarodnimi poslovnimi in komunikacijskimi koncepti uspeli na lokalnem trgu.

Vzporedni program bo razkrit kmalu.