• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Igrivi Marketinški semafor 2013 je tudi izobrazil

Študentje oz. člani Kluba za marketing EPF, ki v sodelovanju s Katedro za marketing EPF vsako leto organizirajo Marketinški semafor – mariborsko študentsko marketinško konferenco, so z letošnjim dogodkom zadovoljni.

Foto: Franci Vranetič (www.fb.com/francivraneticphotography)

V torek, 2. aprila 2013,je na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor potekala študentska marketinška konferenca – 7. Marketinški semafor 2013, ki jo vsako leto organizira Klub za marketing EPFv sodelovanju s Katedro za marketing EPF. Študentska konferenca je v letošnjem letu pritegnila veliko število študentov iz različnih fakultet po Sloveniji, ter vseh ostalih, ki jih področje marketinga zanima, saj je bila predavalnica polna do zadnjega kotička. 

Rdeča nit 7. Marketinškega semaforja je bila marketing na internetu, njen slogan pa »Igraj se z nami!«.

Boštjan Klun, direktor poslovnega razvoja v agenciji Oranža, je predstavil pet korakov, kako lahko podjetja svoje privržence na Facebooku preobrazijo v kupce.

Melanja Šober, produktivni in ustvarjalni vodja Elan smuči v Elanu, je predstavila akcijo, nagradni natečaj Elan Ustvarjalnica podjetja Elan, katere cilj je bil vzbuditi oz. obuditi željo po smučanju pri otrocih in mladostnikih.

Nikola Žinić, kreativni direktor, oblikovalec in soustanovitelj agencije Bruketa&Žinić OM, je poudaril, da v njihovi agenciji razmišljajo in delajo kreativno, vendar s ciljem, da so njihove akcije za naročnike dobičkonosne, kar je seveda eden izmed glavnih razlogov sodelovanja med agencijo in naročnikom.

Tekstopisec Domen Husu in Marin Bulog, vodja digitalnih vsebin v Komunikacijski agenciji Mayer McCann, pravita, da je v oglaševanju pomembna vsebina, zgodba in nenazadnje tudi resnica. Ta po njunem mnenju ustvarja ideje, te pa ustvarjajo zgodbe. »In prav vsaka zgodba mora presenetiti,« dodajata.

Aleš Križnar,direktor projekta EuroBasket 2013 in Žana Vlaisavljević, vodja promocije, oblikovanja in trženja blagovne znamke EuroBasket 2013, sta predstavila, kako potekajo priprave na športni dogodek, ki bo potekal od 4. do 22. septembra.

Rok Hrastnik, izvršni direktor iProma, je osnovo za predavanje vzel iz lastne karierne poti in na podlagi le-te želel čim bolj približati nevarnosti ali najpogostejše napake tistih, ki se s komunikacijsko panogo skušajo spopasti po zaključenem šolanju.

Tibor Golob, lastnik podjetja Tibor Golob Photography, je izvedel delavnico na temo digitalne fotografije, Aleksandra Babić, direktorica marketinga za Srednjo in Vzhodno Evropo v družbi MasterCard, je predavala o razvoju in možnostih brezgotovinskega plačevanja – plačilnih karticah.

Gregor Koprivnik, ustanovitelj in lastnik spletne trgovine Ličila.si, je o potrošnikih spregovoril preko predavanju o štirih tipih osebnosti, ki jih poznamo že iz osnov psihologije ter jih poimenoval po karakteristikah glavnih likov risane serije The Simpsons – spontani Homer, tekmovalen Bart, humanistična Lisa in metodološka Marge.

O prednostih in slabostih družbenih omrežij, za podjetja kot tudi fizične osebe, so na okrogli mizi debatirali Matjaž Germ, kreativni strateški načrtovalec in tekstopisec v omunikacijski agenciji Zadrga, Heliodor Cvetko, psiholog in psihoterapevt v Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše Maribor, David Rozman, vodja oddelka za digitalne rešitve v Si.mobilu, Mitja Blagajac, direktor marketinga v medijski hiši Večer, prevajalec in komik Boštjan Gorenc – Pižamain komunikolog Domen Savič.

Na finalu 6. Marketinške dirke so se predstavile najboljše tri skupine: ZlatorogiDirkaj po Laško in ZG GEZA PUB. Slednjega je strokovna komisija izbrala za najboljšega.