• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Je še čas, da medijske družbe najdejo svoj prostor v digitalnem svetu novic in vsebin?

Družba Giacomellimedia organizira v petek, 17. maja 2013 v italijanski Gorici mednarodni medijski panel Media&Change.

Foto: Dreamstime

Družba Giacomellimedia organizira v petek, 17. maja 2013 v italijanski Gorici okroglo mizo Media&Change z mednarodnimi govorci, ki se bodo posvetili spremembam v medijski panogi. Osrednje teme panela bo namenjena vprašanju, ali je še čas, da medijske družbe najdejo svoj prostor v digitalnem svetu novic in vsebin? Poleg tega se bodo govorci posvetili tudi temi, kakšno vlogo imajo pri tem različni udeleženci – bralci, uredniki, oglaševalci, agencije, raziskovalci, lastniki, managerji, partnerji. Na panelu bodo med drugim govorili Paolo Possamai (Il Piccolo), dr. Dietmar Schantin (Institute for Media Strategies), Wolfgang Zeckert (Österreich), Dorothea Ionescu Vannau (Intact Media Group) in Tomas Bella (Piano Media).

Sodelujoči bodo lahko vprašanja, ki izzivajo mednarodni medijski prostor neposredno zastavili udeležencem okrogle mize, ki bodo govorili o temah:

  • Kateri modeli preobrazbe medijev delujejo in kateri ne?
  • Kako lahko mediji (p)ostanejo relevantne blagovne znamke?
  • Kaj resnično vemo o bralcih, uporabnikih medijev in katere metode raziskovanja nam jih lahko pomagajo bolje razumeti? Kako se lahko opremo na kognitivno znanost?
  • Kaj so uporabniki pripravljeni plačati – kateri so novi modeli zaračunavanja vsebin?
  • Kateri so ključni dejavniki uspeha v medijski industriji? Kdo so prebojniki?
  • Kaj nam omogoča Nova Evropa kot regijski medijski poligon?