• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prvi govorci konference 02. DIGGIT že razkriti

Organizatorji konference od digitalnih komunikacijah DIGGIT so razkrili prve govorce, ki bodo 5. in 6. junija 2013 v ljubljanskem Cankarjevem domu delili znanje in izkušnje o digitalnih komunikacijah. Program tokrat vključuje več primerov dobre prakse, saj so si organizatorji zadali, da bodo udeležence skušali izobraževati, ne le navduševati.

02. DIGGIT bo skušal povezati teoretično znanje in praktične izkušnje tistih, ki so se izkazali na območju osrednje in vzhodne Evrope.

Izsledke najnovejših raziskav o rabi digitalnih medijev, utripa na družbenih omrežjih, trendih na področju iskalnega marketinga in digitalnega komuniciranja na splošno bodo razkrili predstavniki podjetij, ki so program bogatila že lani – Socialbakers, Searchmetrics in IAB Europe. Letos se jim bo pridružila še raziskovalna mreža Ipsos.

Program, ki letos temelji na načelu praktičnega znanja in relevantnih informacij za lokalni trg, bo vključeval praktične primere prakse blagovnih znamk, ki so na domačem trgu dosegle velik ugled. Med njimi bodo primere dobre prakse predstavili tudi:

  • Alban Kastrati – Ipko (Kosovo)
  • Nikola Žinić – Bruketa& Žinić OM (Hrvaška) 
  • Ivan Brezak Brkan – Netokracija & TechCrunch (Hrvaška)
  • Vuk Ćosić – Najdi.si, Coolinarika.com (Podravka), vest.si, ... (Slovenija, Hrvaška)

Svoje poglobljeno znanje in izkušnje bodo delili tudi:

Tudi letos so organizatorji pri snovanju programa posvetili veliko pozornosti digitalnim, medijskim in komunikacijskim trendom. Udeleženci konference bodo tako lahko prisluhnili predavanjem, ki se bodo nanašala na popularne besede oz. t.i. »buzzworde«, kot so medijska konvergenca, digitalni podpis, spletno novinarstvo, nevromarketing in t. i. »performance marketing«.

02. DIGGIT se bo posvetil tudi temi, ki jo mnogi zanemarjajo – kako v digitalnem okolju komunicirati s starejšimi potrošniki. Medtem, ko se večina strokovnjakov in predavateljev komunikacijskih dogodkov posveča mladim, vas bo DIGGIT skušal naučiti tudi kako nagovarjati tiste, ki točno vedo kaj, kako in kdaj si želijo, poleg tega pa si lahko to tudi privoščijo. Starejši so potrošniški segment v porastu, zato DIGGIT meni, da je treba spregovoriti tudi o tem, kako se lahko digitalne komunikacijske kanale in tehnike uporabi za ciljanje starejših potrošnikov.