• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prvi seminar o Google Analytics privabil več kot 200 udeležencev

Objavljamo fotografije z dogodka in odgovore strokovnjakov na najbolj pogosta vprašanja glede uporabe orodja Google Analytics.

Pretekli teden sta slovenska podružnice podjetja Google in digitalna agencija Red Orbit v sodelovanju s Tehnološkim parkom Ljubljana organizirali prvi seminar o orodju Google Analytics v Sloveniji. O tem, kako učinkovito in cenovno ugodno pristopiti k digitalnemu marketingu, so spregovorili tako tuji kot domači strokovnjaki. Dvodnevne delavnice se je udeležilo preko 200 udeležencev. V galeriji si lahko ogledate foto utrinke z dogodka.

Darko Dujič, regionalni direktor v Google Adriatic, Ivana Grbavac, svetovalka za uporabo Googlovih izdelkov pri istem podjetju, Davor Krajec, vodja oddelka ter strokovnjak za iskalni marketing v podjetju Red Orbit, Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit ter Boštjan Hozjan, izvršni direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, so skozi seminar podali odgovore na najpogostejša vprašanja, ki so se porajala udeležencem. Med njimi tudi:

Kakšen je primeren bounce rate?

»Bounce rate ali odpbojna stopnja je zelo odvisna od panoge in samega spletnega mesta, ampak nekako povprečno naj bi bila manjša kot 40 odstotkov. Zapustna stopnja je zelo odvisna tudi od vira obiska. Pričakovano je manjša pri direktnem obisku in pri obisku preko brandiranih ključnih besed (gibati bi se morala pod 20 odstotkov), pri obiskovalcih z drugih digitalnih kanalov pa je zapustna stopnja večja. Pri mobilnih aparatih je le-ta pogosto velčja kot 70 odstotkov, kar je v večini primerov posledica mobilnim napravam neprilagojenih spletnih strani« (Davor Krajec in Andraž Štalec, Red Orbit).

Kakšna je razlika med »exit rateom« in »bounce rateom«?

»'Bounce rate' oz. odbojna stopnja predstavlja odstotek obiskovalcev spletnega mesta, ki so si ogledali le eno podstran in nato spletno mesto zapustili. Časovno trajanje obiska ni omejeno, kar pomeni, da se kot odboj (bounce) šteje tudi, če se je uporabnik na tej podstrani zadržal dlje časa. 'Exit rate' oz. zapustna stopnja predstavlja odstotek obiskovalcev spletnega mesta, ki so spletno mesto zapustili na določeni podstrani. Zapustna stopnja tako ni pogojena s številom ogledanih podstrani niti s časom trajanja obiska, temveč predstavlja zgolj točko, na kateri se je obisk spletnega mesta zaključil« (Andraž Štalec, Red Orbit).

Kako na Googlu obravnavajo (pri ključnih besedah) podatek »(not provided)« in pri geotargetiranju »NaN«?

»'NaN' pomeni, da je stvar tehnične narave oz. da gre za napako v implementaciji GA kode, za »(not provided)« pa štejejo iskanja, ki jih uporabnik izvaja, če je prijavljen v Google. Pod ta podatek spadajo še vsa iskanja (oz. ključne besede), ki jih uporabnik izvaja preko https protokola, se pravi preko https://www.google.com (si, de….)« (Ivana Grbavac, Google; Davor Krajec in Boštjan Hozjan, Red Orbit).

Katere knjige s to tematiko priporočate?

»Za začetnike pa tudi tiste bolj napredne priporočam Avinash Kaushik: Web Analytics 2.0« (Davor Krajec, Red Orbit).