• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SMK 2013: Organizatorji konference razkrili prve govorce

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je razkrilo prve govorce svojega najpomembnejšega izobraževalnega dogodka. Na 18. Slovenski marketinški konferenci (SMK), ki bo 21. in 22. maja 2013 v Portorožu, bodo nastopili tako mednarodno priznani govorci kot slovenski strokovnjaki.

Patrick D. Cowden, manager, podjetnik, mednarodni predavatelj, ki bo spregovoril o tem, katere lastnosti potrebujejo današnji managerji in kaj narekuje kultura vodenja, ki poveča sodelovanje med ljudmi na vseh stopnjah in zaposlene spremeni v ključne poganjače poslovne uspešnosti.

Franjo Bobinac, predsednik uprave družbe Gorenje, in Tomaž Berločnik, predsednik uprave Petrola, bosta zaupala, kaj je tisto, kar slovenske managerje vodi do uspeha.

Uroš Cvetko se bo na okrogli mizi pogovarjal z managerji:

  • Maria Anselmi, Bisnode
  • Rok Kvaternik, Ernst Klett Publishers
  • Simon Kaluža, SAP CEE
  • Darko Dujič, Google Adriatic

Okroglo mizo bosta vodila tudi Iztok Sila in Zenel Batagelj. Razpravljala bosta z lanskoletnimi nominiranci za marketinškega direktorja leta.

O tem, kako s skrbjo za dobro upravljanje odnosov do učinkovitega trženja, bosta spregovorila Andrej Božič, predsednik uprave podjetja Steklarna Hrastnik, in Anka Miklavič Lipušček, direktorica družbe Mlekarna Planika. 

Svoje izkušnje in nasvete bosta delila tudi Ratko Bozović, upravljavec uporabniške nakupne izkušnje v Nordeus Srbija, in Jure Soklič, direktor družbe Moderna Ventures SA.