• Facebook
  • Twitter
  • RSS

22. SOF: Na festival prijavljenih 432 del, program je razkrit

Letošnja tekma SOF je privabila 11 odstotkov več del kot lani. Nagrajence bo žirija 22. Slovenskega oglaševalskega festivala izbrala izmed 432 prijavljenih del.

Prijavitelji so na 22. Slovenski oglaševalski festival (SOF), ki bo potekal med 20. in 22. marcem v Portorožu, prijavili 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lani. Organizatorji so ob primerjavi z lanskoletnimi podatki javili, da se bo v letošnji tekmi za nagrade potegovalo nekoliko več tiskanih oglasov kot na predhodnjem festivalu, več prijavljenih del pa je tudi v tekmovalni skupini zunanje oglaševanje.

Z odzivom na novi tekmovalni skupini so zadovoljni. V prenovljeni tekmovalni skupini ustvarjene in oznamčene vsebine je prijavljenih 15 tekmovalnih del, v novi skupini mediji pa 11 akcij. »Po lanskem občutnem padcu števila prijavljenih del je letošnji porast spodbuden tako za festival kot za industrijo kot celoto. Toliko bolj, ker so bile gospodarske razmere v letu 2012 še slabše kot leto prej,« pravi Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF.

Organizatorji so razkrili že večino govorcev programskega dela letošnjega SOF-a. Na oder bodo stopili domači in mednarodni govorci, med slednjimi so tudi Alf Rehn, ki ga je britanski Times uvrstil med najvidnejše poslovne mislece sodobnega časa (Thinkers 50), Ravi Singh, ki ga je časnik USA Today označil za guruja političnih kampanj, Stephen Norman, višji podpredsednik za globalno trženje in komunikacije v koncernu Renault, Kjetil Andre Aamodt, legenda svetovnega smučanja, ki bo gost Pristop Talkshowa, Josephine Green, promotorka sodobne miselnosti in novih spoznanj na področju družbenega razvoja, inovacij in sprememb, ki jo skupaj najavljata SOF in Effie, pa Mirsad Purivatra, direktor Sarajevskega filmskega festivala.