• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na letošnji Magdaleni slavili hrvaški oblikovalci

14. Magdalena je z nagrado za komunikacijsko akcijo nagradila akcijo Canvas Community, ki sta jo za hrvaškega izdelovalca papirja zasnovala hrvaška oblikovalca Orin Ivan Vrkaš in Marinko Murgić.

Na mednarodnem festivalu kreativne komunikacije Magdalena, ki je v Mariboru potekal med 17. in 19. majem, je nagrado za komunikacijsko akcijo prejela akcija Canvas Community, ki sta jo za hrvaškega izdelovalca papirja zasnovala hrvaška oblikovalca Orin Ivan Vrkaš in Marinko Murgić. Njuno delo je poleg glavne nagrade dobilo tudi nagrado zlati modrc za najboljšo komunikacijsko akcijo. Žirija letošnje Magdalene je poleg nagrade podelila tudi 16 zlatih in 13 srebrnih modrcev. Enajst nagrad so prevzeli hrvaški oblikovalci, slovenski avtorji pa so prejeli štiri nagrade. Nagrado za najboljši tiskan oglas je prejelo delo The Leaders, ki sta ga zasnovala avtor ideje in tekstopisec Luka Bajs ter oblikovalec Petar Perčić, nagrado za najboljše male promocijske materiale je prejelo delo 3 min tea story, ki sta ga zasnovala Peter Zabret in Sara Badovinac, za najboljši ovitek zgoščenke je bil nagrajen Primož Zorko, ki je oblikoval delo z naslovom Random Thoughts, nagrado za najboljši spoof oglas pa je prejel Aljoša Likar, ki je oblikoval nagrajeno delo z imenom Še niste odstopilly?.

Žirija je ocenjevala tudi dela na dveh kreativnih razpisih. Za najboljše delo, prijavljeno na razpis za oblikovanje festivalske torbice za festival Zlati boben je izbrala delo Keep calm and drum, ki sta ga zasnovali Nika Ferš in Tanja Tomić, za najboljše delo razpisa Parkirna mesta za invalide pa delo Public shame avtorja Tineta Ačimovića.