• Facebook
  • Twitter
  • RSS

5. Marketinški semafor v znamenju mladih

Peti Marketinški semafor bo tokrat posvečen mladim. Udeleženci se bodo spraševali, kdo so predstavniki generacije Y, kako se jim približati, kaj jih zanima, kakšne prijeme uporabiti, da bodo naša sporočila na njih delovala.

Klub za marketing v sodelovanju s Katedro za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru v marcu pripravlja vseslovensko študentsko marketinško konferenco Marketinški semafor. Peti Marketinški semafor bo tokrat posvečen mladim. Udeleženci se bodo spraševali, kdo so predstavniki generacije Y, kako se jim približati, kaj jih zanima, kakšne prijeme uporabiti, da bodo naša sporočila na njih delovala. Semafor bo predstavil tudi nekaj primerov marketinških rešitev, katerih glavna ciljna skupina so mladi. Svoj pogled na ta in podobna vprašanja bodo predstavili uspešni marketinški strokovnjaki.

Konferenca se bo končala s predstavitvijo najboljših treh ekip, ki so se udeležile Marketinške dirke in z razglasitvijo zmagovalcev. Študentska marketinška dirka je tekmovanje, kjer se študentje pomerijo v realnem marketinškem izzivu. Letos na Marketinški dirki sodeluje 24 ekip iz 8 slovenskih fakultet. Marketinški izziv je pripravila Raiffeisen Banka, znova pa sodeluje tudi Društvo za marketing Slovenije.