• Facebook
  • Twitter
  • RSS

2. ProMarket uspešnejši od lanskega?

Počasi gre h koncu drugi dan ProMarketa, sejma prodaje, marketinga in oglaševanja. Včerajšnji dan kongresa je potekal pod okriljem Zbornice poslovno storitvenih dejavnosti in nosil naslov Prodaja(j)mo s srcem, danes pa so se udeleženci vrnili »Nazaj h koreninam«.

Foto: Aleš Hostnik

Počasi gre h koncu drugi dan ProMarketa, sejma prodaje, marketinga in oglaševanja. Včerajšnji dan kongresa je potekal pod okriljem Zbornice poslovno storitvenih dejavnosti in nosil naslov Prodaja(j)mo s srcem, danes pa so se udeleženci vrnili »Nazaj h koreninam«.

Predavanja in okrogle mize pa se bodo zvrstila tudi jutri. Zadnji dan bo vizionarsko in futurološko obarvan. Obiskovalci bodo s ključnim govorcem, nemškim gostom Nilsom Müllerjem, TrendOne, odšli na “Časovno potovanje v medijski svet 2021”. Müller bo razložil svoja stališča o tem, kaj nas čaka v prihodnosti pri razvoju spleta. Britanski gost Bernard Carey, Marlin Consulting, bo govoril o pozicioniranju blagovne znamke na tujih trgih. Nastja Mulej iz New Momenta pa o lateralnem razmišljanju, ki povečuje širino pri razmišljanju in postavlja podjetja pred konkurenco. Jutri sta na sporedu tudi dve okrogli mizi. Janja Božič Marolt iz Mediane bo povezovala debato o prihodnosti TV in »gibljivih slik«, kongres pa bo ob 16. uri zaključil Radoš Skrt iz Studia Moderna, ki bo moderiral okroglo mizo Vzponi in zatoni spletnega marketinga.