• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rdeča nit 18. SMK je pogum

Skrivnosti marketinga naj bi na letošnji SMK delili pogumni.

Organizatorji 18. Slovenske marketinške konference (SMK), ki bo v Portorožu potekala 21. in 22. maja 2013, so za rdečo nit dogodka izbrali »pogum«. Slogan konference je »Marketing s pogumom: naprej!«.

Letošnja predsednica SMK je Medeja Lončar, izvršna direktorica družbe Siemens Slovenija. Člani organizacijskega sveta so:

  • Darko Dujič (Google Adriatics)
  • Zenel Batagelj (Valicon)
  • Ranko Jelača (Adriatic Grupa)
  • Tanja Subotič Levanič (IBM Slovenija)
  • Maja Makovec Brenčič (EF in DMS)
  • Peter Frankl (Časnik Finance)
  • Tatjana Pogačnik (Časnik Finance)
  • Uroš Cvetko (Mercator)