• Facebook
  • Twitter
  • RSS

19. Zlati boben vabi najboljše oglase in kreativce

19. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben je s 25. majem 2012 na svoji spletni strani objavil spletno prijavo del in osebne udeležbe.

19. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, ki ga med 2. in 5. oktobrom 2012 v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu organizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je s 25. majem 2012 na svoji spletni strani objavil spletno prijavo del in osebne udeležbe. Letošnja tekma bo, tako kot lani, razdeljena na dve sekciji, enokanalne (single channel) in večkanalne (multi channel) akcije, ki jih bosta ocenjevali dve mednarodni žiriji vrhunskih mednarodnih strokovnjakov oglaševalske industrije.

Sekcija Single Channel je namenjena delom, ki jih odlikuje najbolj kreativna in učinkovita uporaba posameznega komunikacijskega kanala. Sekcija Multi Channel pa je namenjena delom, ki promovirajo kreativno uporabo in integracijo več kanalov. Letos so organizatorji dodani dve skupini v vsaki sekciji, in sicer H. Mobile (Single Channel) in T. Mobile Campaigns (Multi Channel). V vsaki od 16 skupin bo letos podeljenih 16 Grand Prix nagrad, nagrade Zlati Boben (Golden Drum), nagrade Srebrni Boben (Silver Drum), nagrada Zlata vrtnica za agencijo leta (Golden Rose), nagrada za agencijsko mrežo leta (Golden Net), velika nagrada za znamko leta (Brand Grand Prix), nagrada Zlata ura (Golden Watch) in posebne nagrade Virtuoso. Letošnja novost pa je nagrada za najboljšo neodvisno agencijo leta, ki so jo organizatorji poimenovali nagrada Tartini (Tartini Award) in je poimenovana po glasbenemu geniju, rojenemu v Piranu.

Rok za prijavo del je 20. avgust 2012, za posebne ugodnosti ob prijavi pa si velja zapomniti zgodnji rok za prijavo del, 30. julij 2012 do polnoči.