• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT: Srce komunikacijske prihodnosti je digitalno

Le še nekaj dni nas loči od Diggita, prve slovenske konference, namenjene digitalnemu komuniciranju, ki bo 6. in 7. junija v Cankarjevem domu v Ljubljani.

Tri ključne predavatelje smo povprašali, o čem bodo predavali, in jih poprosili za nekaj vnaprejšnjih nasvetov. Eleftherios Hatziioannou, ustanovitelj in direktor podjetja Peopleizers, svetuje: »Blagovnih znamk ne snujejo le tržniki, temveč jih snujejo tudi potrošniki, zato jim dajte priložnost za vključitev. Moderna komunikacija je postala pogovor med prijatelji, zato postanite eden izmed njih. In ne nazadnje, vsebina je še vedno kraljica, ona je tista, ki privabi množice in spodbudi pozitivne govorice, zato ustvarjajte relevantne vsebine!«

Arda Kertmelioglu, strokovnjak s skoraj dvajsetletnimi izkušnjami s področja mobilnega marketinga, bo v svojem predavanju izpostavil primere dobre prakse, nekaj marketinških akcij, ki so uspešno uporabile in prepletle vse mogoče komunikacijske kanale, prikazal bo nekaj najuspešnejših mobilnih aplikacij, mobilnih akcij in spregovoril o tem, kaj lahko podjetja s strateškim mobilnim marketingom pridobijo, kako učinkovito povežejo družbena omrežja in mobilne promocijske aktivnosti ter kaj si lahko mobilni oglaševalci in operaterji obetajo v prihodnje. Njegove nasvete bi lahko strnili v tri točke:
1. Poskrbite, da je vaš spletni nastop pripravljen za mobilne uporabnike!
2. Mobilne aplikacije so vroče!
3. SMS je še vedno ena izmed najučinkovitejših oblik direktnega marketinga.

Gregor Waller, ustanovitelj in izvršni direktor svetovalnega podjetja Digital Age Consulting, ki je svoje pretekle izkušnje pridobival v medijskem podjetju Axel Springer, bo predstavil največje trende, ki so gonilo digitalnega razvoja v medijski in založniški industriji, nato pa se bo osredotočil na predstavitev dobrih praks in nasvetov, kako si lahko mediji v prihodnje zagotovijo svetlo prihodnost v digitaliziranem okolju.

Kako naj se torej razvijajo mediji in medijske hiše, da bo njihovo poslovanje dobičkonosno in obetavno? Digitalna medijska strategija temelji na naboru digitalnih izdelkov, ki pa so lahko cenejši kot tiskani medij. Vsi digitalni mediji skupaj bodo zagotovo na posameznega potrošnika ustvarjali večji dobiček kot njihova analogna različica. In ne le to. Ta nabor medijev privablja nove bralce in medijski hiši širi doseg. Nujno pa morajo založniki pri ustvarjanju novih digitalnih medijev strogo upoštevati zakonitosti posameznih medijev, kot so računalnik, mobilnik ali tablični računalnik. Samo tako bodo vsebine uredili tako, da bodo potrošniki pripravljeni plačati zanje. Po Wallerjevem mnenju se morajo medijske hiše ne nazadnje zavedati tudi tega, da če ne bodo svojih spletnih vsebin zaračunale s primernim plačljivim sistemom, bodo potrošnikom težko upravičile plačljivost vsebin, ki jih ponujajo preko mobilnikov in tabličnih računalnikov.