• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Portorožu se začenja 14. SEMPL

Prvi, ki bo stopil na oder letošnjega Sempla, ki bo potekal danes in jutri, je športni psiholog dr. Matej Tušak.

Foto: Bojan Šverko

Prvi, ki bo stopil na oder letošnjega Sempla, ki bo potekal danes in jutri, je športni psiholog dr. Matej Tušak. Udeležencem bo razkril trike iz psihologije športa, za katere meni, da so lahko koristni tudi v poslovnem svetu. Udeleženci bodo nato lahko prisluhnili predavateljem, ki se bodo posvetili tematikam, kot so znamčenje v digitalnem okolju, spletno oglaševanje, povezovanje različnih medijskih in komunikacijskih kanalov in tako naprej. Prvi dan bo zaključila že tradicionalna okrogla miza, sledila pa jih bo podelitev nagrad sempler.

Medijske trende znotraj digitalnega okolja bosta nato razkrila Eamonn Byrne, lastnik in poslovni direktor britanske družbe The Byrne Partnership, ter Guy Abrahams, globalni direktor marketinga v komunikacijski mreži ZenithOptimedia Worldwide.

Znotraj drugega programskega sklopa, ki ga bo vodil Rok Hrastnik, direktor podjetja iPROM, se bosta temi interneta in spletnega oglaševanja posvetila Bella E. Papp, vodja poslovne skupine za oglaševanje in splet, odgovoren za Srednjo in Vzhodno Evropo pri Microsoftu, ter Andrew Felbert, komercialni direktor, odgovoren za regijo EMEA pri raziskovalni družbi Nielsen Online iz Velike Britanije. E. Papp bo spregovoril o prihodnosti oglaševanja in medijev, kot jo vidijo pri Microsoftu, torej z aktivno udeležbo blagovnih znamk, Felbert pa bo o spletnem znamčenju predaval še nekoliko bolj poglobljeno. Pogovor o tem, kako naj blagovne znamke skupaj in za potrošnike ustvarijo dodano vrednost, bo zaključila direktorica marketinške aktivacije za Srednjo in Vzhodno Evropo v srbski podružnici podjetja Coca-Cola Company Nataša Djudjević.

O povezovanju medijskih kanalov in številnih priložnosti, ki jih ti ponujajo, bodo spregovorili Tom Bowman, podpredsednik za globalno strategijo in prodajne aktivnosti v BBC Worldwide, Blaž Bolcar, partner in svetovalec v družbi Sportelement, ki se bo posvetil marketingu iz zasede, ter Helen McGee, vodja aktivacije na družbenih omrežjih pri OMD International.

Da bi lahko bili oglaševalci, mediji in agencije pri svojem delu uspešni, morajo biti v tesnem stiku z najbolj aktualnimi medijskimi in komunikacijskimi trendi. Urad za interaktivno oglaševanje IAB je družba, ki v Evropu poseduje zajeten delež tovrstnih podatkov iz poglobljenih raziskav, ki razkrivajo digitalne medijske trende. Podatke o učinkovitosti digitalnega oglaševanja bo razkril predsednik in direktor urada Alain Heureux.

Za zaključek plodnega dne je programski svet zasnoval okroglo mizo »Kako nizko se lahko še spustimo«, ki se bo posvetila vprašanju, kakšna je prihodnost medijske agencije v prostoru, kjer se vsi poznajo med seboj in kjer vsakdo, ki bere časopis in gleda televizijo, meni, da pozna značilnosti medijskega prostora. Pogovor bo vodila Iva Biondić, predstojnica oddelka za novinarstvo iz hrvaške Univerze VERN, z njo pa bodo kresali mnenja Eduard Bočkaj, vodja spletne prodaje v češki družbi Central European Media Enterprises, Timotej Gala, direktor Httpoola na območju EMEA, Polona Javornik, direktorica slovenskih podružnic OMG in OMD medijske mreže Omnicommediagroup, Barbara Modic, direktorica medijske agencije Pristop Media, Leo Oblak, direktor medijske družbe Infonet media, in nenazadnje Jovan Stojanović, direktor srbske medijske agencije Direct Media.

Morda je najbolj težko pričakovani trenutek prvega dne Sempla svečana podelitev prestižnih medijskih nagrad Sempler. Takrat bodo naznanjeni zmagovalci šestih tekmovalnih skupin, ki bodo prejeli zlate semplerje, in prejemnik velikega semplerja, ki je zasnoval najboljšo medijsko strategijo tekmovalnega obdobja. Strokovna žirija tekmovanja Sempler je na prvem krogu žiriranja izbrala 24 finalistov. V ožji izbor so prišla dela iz Slovenije, Hrvaške in Srbije.