• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SEMPL zbližal 700 udeležencev z jadranske regije

Letošnji Sempl, ki se je začel včeraj zjutraj v Portorožu, gosti približno 700 udeležencev, od tega je 150 predstavnikov tujih držav, predvsem Hrvaške in Srbije.

Foto: Bojan Šverko

Letošnji Sempl, ki se je začel včeraj zjutraj v Portorožu, gosti približno 700 udeležencev, od tega je 150 predstavnikov tujih držav, predvsem Hrvaške in Srbije. S predavanjem Stevena Van Belleghema, motivatorja, publicista in profesorja marketinga iz Belgije, se bo konferenca končala danes ob 16. uri.

Van Belleghem je letos že drugič zapored predavatelj na tej strokovni konferenci, namenjeni strokovnjakom in ljubiteljem medijske oz. komunikacijske panoge. Lanskoletni udeleženci so ga namreč razglasili za najboljšega predavatelja 13. Sempla, zato so ga organizatorji letos ponovno povabili v Slovenijo. Tokrat se bo Belgijec posvetil razkrivanju novih komunikacijskih modelov in prihodnosti medijev.

V središču zadnjega izobraževalnega dne Sempla bodo tako medijski trendi in prihodnost medijev ter komunikacijske panoge kot take.

Prvi govorci, ki bodo stopili na Semplov govorniški pult, so slovenski predstavniki. Irena Kocjan je direktorica marketinga za Srednjo in Jugovzhodno Evropo v podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires CSEE, Maša Muster je vodja kvalitativnih raziskav v raziskovalni hiši Mediana, Tomaž Žontar pa je namestnik direktorja prodaje pri Europlakatu.

Nato bo o vedenjskih raziskavah spregovoril Jonathan Gable, ki je že od leta 2009 izvršni direktor družbe BrainJuicer GmbH s sedežem v Hamburgu. Sledila mu bosta še Maxim Ryabinko, produktni vodja za rešitve merjenja novega občinstva v podjetju Nielsen International Media Service, Fran Cassidy, lastnica agencije Cassidy Media Partnership ter svetovalka za marketing in oglaševanje, na letošnjem Semplu pa bo nastopil tudi Gerd Leonhard, futurist, publicist in direktor agencije The Futures Agency iz Švice.