lions
Dogodki

Kanskih levov letos ne bo

Čeprav so organizatorji mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions sprva z junija prestavili na oktober 2020, so zdaj sporočili, da dogodek za letos povsem odpovedujejo. V Cannesu se bodo svetovni kreativci tako znova družili od 21. do 25. junija 2021.

»Ker je vpliv covida-19 moč čutiti tudi v marketinški, kreativni in medijski panogi po vsem svetu, je postalo jasno, da so se prednostne naloge naročnikov spremenile. Preusmerile so se k potrebi služiti  potrošnikom, jim zagotavljati osnovne dobrine ter ohranjati lastna podjetja, družbo in gospodarstvo. Po dolgem razmisleku smo se odločili, da zaradi trenutnih izzivov, s katerimi se sooča svet, dogodka letos ne bo,« so v družbi Ascential Events zapisali v sporočilu za javnost.

»V srcu festivala Cannes Lions je že od nekdaj kreativnost. Zavedamo se, da je kreativna skupnost trenutno postavljena pred nove izzive in da številni kreativci v tem trenutku ne morejo zagotoviti presežnih kreativnih del,« je povedal  Philip Thomas, predsednik Cannes Lions. Simon Cook, direktor Cannes Lions, dodaja, da vsi upajo na bolj pozitivne čase, pri čemer pa bo festival še naprej širil globalno kreativnost in nudil navdih. »V okviru našega nedavnega poziva k zbiranju navdihujočih kreativnih zgodb z vsega sveta, smo zbrali na stotine zanimivih primerov, kako se zna naša skupnost združiti in pokazati napredek v tej krizni situaciji. Trdno verjamemo, da bodo kanski levi še naprej zagotavljali priznanje skupnosti. Veselimo se, da bomo kreativna dela slavili leta 2021, ko bo svet – tako vsaj upamo – spet bolj stabilen, naša skupnost pa se bo lahko osredotočala na svoje delo tako, kot si zasluži.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji