• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Festivalska pomlad bo obilna festivalska jesen – vsi dogodki na enem mestu

Nevarnost koronavirusa in z njo povezani varnostni ukrepi niso prizanesli spomladanskim marketinškim dogodkom. Da vam olajšamo načrtovanje obiska, objavljamo nove datume prestavljenih dogodkov, ki se večinoma ne bodo »mešali« z jesenskimi.

Regionalna konferenca o digitalnem marketingu inOrbit bi se morala odvijati med 19. in 20. marcem 2020 v Portorožu. Organizatorji se niso odločili za odpoved dogodka, temveč za prenos predavanj preko spleta. »Tako bo lahko vsakdo, ne glede na lokacijo, zdravje, ukrepe vlade in podjetja, prisostvoval dogodku. S to odločitvijo kažemo odgovornost do skupnosti in skrb za zdravje in varnost udeležencev, govorcev, partnerjev in zaposlenih,« so organizatorji zapisali v sporočilu za javnost. V Ljubljani in Londonu (v Londonu zato, ker velik delež udeležencev inOrbita prihaja iz Velike Britanije) pa bodo v prihajajočih tednih/mesecih izvedli konferenci manjšega obsega.

Organizatorji 29. Slovenskega oglaševalskega festivala so ga z 2. in 3. aprila 2020 prestavili na 10. in 11. september 2020. Nova je tudi lokacija. Festival bo v celoti v nekdanjem skladišču soli Monfort, kjer bi bil sicer večerni del.

V podobnem časovnem terminu bo tudi regionalna konferenca za odnose z javnostmi PRO.PR, in sicer bo med 9. in 12. septembrom 2020 v Termah Olimia (torej na prvotni lokaciji). »Vemo, da so novice frustrijajoče in prinašajo nemalo izzivov, zato se vam zahvaljujem za zaupanje in razumevanje v situaciji, na katero ne moremo vplivati,« je v sporočilu za javnost povedal Danijel Koletić, predsednik organizaicjskega komiteja.

Največji regijski festival komuniciranja Weekend Media bo v Rovinju med 25. in 27. septembrom 2020, 26. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben pa med 21. in 23. oktobrom 2020.

Hrvaški nacionalni oglaševalski festival Dani komunikacija bi se pod sloganom »Love advertising. Fuck advertising.« moral odvijati v istem času kot SOF, organizatorji pa so ga prestavili na termin med 29. in 31. oktobrom 2020. Spremembo so oznanili s priredbo slogana »Fuck Spring. Love Autumn.« »Odloženo zadovoljstvo je še večje zadovoljstvo,« so se še pošalili iz nesrečnega spleta okoliščin.

Organizatorji največjega svetovnega oglaševalskega festivala Cannes Lions za zdaj ne nameravajo prestaviti prvotno določenega termina med 22. in 26. junijem 2020. Kljub vsemu pa so si zagotovili nadomestni datum, če se stanje v zvezi s širjenjem koronavirusa do takrat ne bo umirilo, in sicer je to 26. do 30. oktober 2020. O morebitni spremembi naj bi javnost seznanili najpozneje do 15. aprila 2020.

V spomladanskem delu festivalsko-konferenčnem delu tako ostajata Slovenska marketinška konferenca (2.-27. maj 2020, hotel Bernardin v Portorožu) in 09DIGGIT (4. junij 2020, dvorana Velana v Ljubljani). O morebitnih spremembah bomo seveda poročali.