• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Začetek programov LSPR in UDO, mesečno srečanje DMS in Akademija HOWtoWOW

Zimskega zatišja je konec in prvi marčevski teden prinaša precej zanimivih dogodkov in izobraževanj s področja marketinga in komuniciranja.

Danes ob 17. uri bo na Gospodarski zbornici Slovenije mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije (DMS). Dogodek z naslovom »Digitalna komunikacija: performance VS branding« bo namenjen digitalnemu oglaševanju. Leon Brenčič (iPROM), Jan Omahen in Maša Butara (Luna \TBWA) ter Corina Nicolescu (Sensilab) bodo odgovarjali na vprašanja: v čem se »performance« loči od »branding« akcij na digitalnih kanalih, kdaj uporabiti katero obliko, kako postaviti cilje in kazalnike uspeha ter kako izvajati aktivnosti, da bodo danes prinesle želene učinke? Kaj o tem meni Leon Brenčič, pa si lahko že prej preberete v novi tiskani izdaji MM-a, na strani 32.

V torek, 3. marca 2020, bo v študijske klopi sedla nova, že 25. generacija Londonske šole za odnose z javnostmi (LSPR). Izobraževalni program LSPR Slovenija, ki ga organizira Medijski partner, poteka v 21-ih programskih modulih, med katerimi so osnove medijskega prava in odnosi z mediji, upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov, vodenje projektov in produkcija, produktno, krizno, interno in komuniciranje v družbenih omrežjih ter retorika in nastop pred kamero. Program, ki ga organizira Medijski partner, poteka na Gospodarski zbornici Slovenije, zaključi pa se 19. maja 2020.  

Dan pozneje, v sredo, 4. marca 2020, se začne še eno izobraževanje v organizaciji Medijskega partnerja, in sicer »UDO/SMM Akademija«. Udeleženci bodo v okviru intenzivnega 40-urnega programa Upravljavec družbenih omrežij prisluhili izbranim predavateljem, med katerimi so Manca Korelc, Zoran Leban Trojar, Nejc Slovnik in drugi, ter postali strokovnjaki na področju marketinga na vseh najbolj priljubljenih družbenih platformah.

Še pogled k južnim sosedom: že danes bo v Zagrebu novo predavanje v sklopu Akademije HOWtoWOW, ki jo organizira Hrvaško združenje oglaševalskih agencij (HURA). Tish Mousell, za katero pravijo, da je ena od najzabavnejših in energičnih predavateljic v panogi, je svoje predavanje naslovila »Upravljanje s časom ali kako doseči več s tem, da delate manj«.