• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni marec

Prihaja pomlad. Zakaj je ne bi pričakali »oboroženi« z novim znanjem o družbenih omrežjih (TikTok in LinkedIn) in internem komuniciranju? Predavali bodo Nik Škrlec, Nejka Grabnar in Manca Korelc.

LinkedIn kot orodje za B2C in B2B (10. marec 2020)

LinkedIn že dolgo ni več zgolj spletna oglasna deska za življenjepis, ampak orodje, s katerim si povečujemo verodostojnost in ustvarjamo poslovne priložnosti, pravi Manca Korelc. Strokovnjakinja za družbena omrežja bo udeležencem seminarja pomagala spoznati uporabo LinkedIna tudi za podjetja, ki delujejo v medorganizacijskem sektorju.

Zakaj in kako podjetje »opremiti« z interno komunikacijo? (17. marec 2020)

Spremembe v poslovnih okoljih so neizogibne ali, še bolje, nujne. Razvoj in napredek prinašata nešteto dejavnikov, ki vplivajo na spreminjanje poslovanja organizacij. Ne glede na to, ali gre za spremembo poslovne strategije, načina vodenja ali implementacijo novega IT-sistema, je ob takšnih prehodih nujna podpora, ki zaposlenim pomaga premagovati področje nepoznanega, stres in zmedo. Ključni dejavnik uspeha je obvladovanje komunikacij in opolnomočenje zaposlenih. Kako in na kakšen način, bo predstavila Nejka Grabnar, samostojna svetovalka za komuniciranje.

TikToK in ustvarjanje viralnih vsebin (24. marec 2020)

Viralna vsebina, ki se organsko širi s svetlobno hitrostjo, je sveti gral sodobnega spletnega ustvarjanja. TikTok je zanjo odličen poligon. Relativno mlado družbeno omrežje zaradi hitro rastočega števila uporabnikov postaja nadvse zanimivo in v sebi skriva velik potencial. Na predavanju Nika Škrleca boste najprej podrobno spoznali TikTok ter njegove prednosti in slabosti, potem pa ta vpogled uporabili za določanje zakonitosti vseh viralnih vsebin in iskanje ključev za njihovo ustvarjanje, ki je lahko zabavno, preprosto in predvsem zelo produktivno.