• Facebook
  • Twitter
  • RSS

O kupčevi izkušnji, YouTubu in odličnem ustvarjanju vsebine

V tednu, ki je pred nami, bo znova dovolj priložnosti, da osvežite svoje znanje, zlasti na področju ustvarjanja vsebin in poznavanja portala YouTube.

Foto: Pixabay

Danes ob 17. uri bo na Gospodarski zbornici Slovenije Zbor članov Društva za marketing Slovenije (DMS). Predstavili bodo pretekle in prihodnje aktivnosti društva ter izvolili člane upravnega odbora DMS za obdobje 2020-2023.

Jutri, 11. februarja, bo v Zagrebu v okviru Akademije Howtowow predavanje Allisterja Frosta »Odlično ustvarjanje vsebine«. Frost, nekdanji vodja marketinga in digitalne strategije v Microsoftu ter dobitnik naziva za digitalno osebnost leta v Veliki Britaniji, bo govoril o tem, kako z metodologijo, ki mu je prinesla kanskega leva, ustvariti vsebino, ki bo navdušila tako naročnike kot tudi potrošnike.

V četrtek, 13. februarja, vas čaka naslednji v nizu MModernih seminarjev. Na njem bo Urša Mivšek Sitar, direktorica digitalne agencije April 8, govorila o optimizaciji YouTube objav in kanala za B2C in B2B. Ker je YouTube drugi najpomembnejši iskalnik z več kot 300 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov, je to za podjetja odličen komunikacijski kanal. Toda samo »imeti« kanal in na njem objavljati video vsebine, ne zadošča. Urša Mivšek Sitar se bo zato dotaknila vprašanj, kot so: Kako veste, da je vaš video/kanal uspešen? Je bolje imeti več manj aktivnih naročnikov ali manj, a tiste aktivne? So všečki v resnici tako pomembni? Kaj je z vključenostjo in konverzijo? Ste s svojo objavo sploh dosegli vašo ciljno skupino? Seminar bo potekal med 9. in 13. uro, v prostorih družbe Phillip Morris Ljubljana.

Teden bo zaznamoval tudi zanimiv mednarodni dogodek, ki se je v Palm Springsu v Kaliforniji začel že včeraj, in sicer letno srečanje voditeljev Urada za interaktivno oglaševanje (IAB), ki letos poteka pod naslovom »Nova abeceda kupčeve izkušnje«.