• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: LinkedIn kot orodje za B2C in B2B

LinkedIn že dolgo ni več zgolj spletna oglasna deska za življenjepis, ampak orodje, s katerim gradimo kredibilnost in ustvarjamo poslovne priložnosti, pravi Manca Korelc. Strokovnjakinja za družbena omrežja bo udeležencem seminarja pomagala spoznati uporabo LinkedIna tudi za podjetja, ki delujejo v medorganizacijskem sektorju. Seminar bo 10. marca 2020 v prostorih Phillip Morris International v Ljubljani.

KDAJ: 10. marec 2020, med 10:00  in 13:00, v prostorih Philip Morris Ljubljana

PRIJAVI SE NA: [email protected], tel: 01 43 45 640

CENA SEMINARJA: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 1. 3. 2020 in naročnike MM 25 % popust.

MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.

Komu je seminar namenjen?

LinkedIn je izvrstna priložnost, ki jo lahko podjetja izkoristijo za marketing in prodajo. Namenjen je skrbnikom strani podjetij na LinkedInu v marketinških, PR, prodajnih in kadrovskih oddelkih.

V treh urah boste spoznali osnovne koncepte LinkedIna, posebne funkcionalnosti, kategorije dobrih objav, posamezne dele učinkovite objave in vrsto dobrih praks, kako učinkovito voditi stran na LinkedInu. Seminar je zelo praktično naravnan, zato potrebujete računalnike, prav tako pa morate biti administratorji vsaj ene LinkedInove strani.

PROGRAM

Kakšno orodje je LinkedIn – temeljni koncepti

  • Ključni koncepti

  • Zakaj ga lahko uporabimo – cilji

  • Pravila vedenja

VAJA: pogovor, kaj želimo doseči

LinkedIn stran je vaša pristajalna stran

  • Elementi LinkedIn stran

  • SEO na LinkedIn strani

VAJA: uredimo določene elemente strani

Vsebina na LinkedIn strani

  • Kje dobiti ideje za vsebine

    • Kako poskrbeti za nenehen vir vsebin       

  • Kakšna je učinkovita objava

VAJA: napišemo in objavimo objavo za LinkedIn stran

Odmor

Statistika LinkedIn strani
  • Kaj merimo in kaj pomenijo določeni KPI

  • Nasveti za vodenje LinkedIn strani

  • Posebne funkcionalnosti

  • Kako graditi mrežo sledilcev

  • 3 primeri dobre prakse

  • Priprava načrta vsebin

Praktični del – naredimo načrt za 30 dni, pripravimo kategorije vsebin glede na naš cilj
 
Povzetek