• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Optimizacija YouTube objav in kanala

Že imate svoj YouTube kanal? Odlično, saj gre namreč za drugi najpomembnejši iskalnik z več kot 300 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov! Slaba novica pa je, da samo »imeti« kanal in objavljanje video vsebine ni dovolj. Kot vsako družbeno omrežje ima tudi YouTube svoja pravila komuniciranja. Kakšna, vam bo na naslednjem MModernem seminarju pojasnila Urša Mivšek Sitar, direktorica digitalne agencije April 8.

Kdaj: 13. februar 2020, med 9.00 in 13.00 uro, v prostorih Phillip Morris Ljubljana,Letališka c. 29a, 1000 Ljubljana

Prijave: [email protected], tel: 01 43 45 64

Cena: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 7. februarja 2020 in naročnike MM 25 % popust

MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.

Bonus: »plonk listek« / checklist: 8 korakov pri objavi videa na YouTube

Namen interaktivne delavnice je spoznati zakonitosti YouTube komunikacije ter se na praktičnem primeru naučiti, kako deluje. Udeleženci boste v skupinah posneli video, nato pa bo vsaka skupina poskrbela za optimizacijo in objavo na YouTube-u. V nekaj dneh po seminarju boste udeleženci prejeli poročilo o tem, kako uspešni ste bili oziroma kakšne rezultate dosega vaša objava.

Program delavnice sestavljata teoretični in praktični del.

Program:

TEORETIČNI DEL

 Zakaj YouTube?

Spoznali boste, zakaj je YouTube ena najpomembnejših spletnih družbenih platform, kako deluje YouTubov algoritem, kdo so njegovi uporabniki in kako zasnovati strategijo komuniciranja. Predstavili vam bomo trende, YouTube vplivneže in vplivnostni marketing.

YouTube optimizacija

Zakaj je optimizacija tako pomembna? Zaradi delovanja algoritma, ki povezuje gledalce in primerne videe. Naučili se boste, kako optimizirati YT kanal in kako posamezen video. Dobili boste tudi »plonk listek« z 8 koraki, ki jim morate slediti pri objavi videa.

Video oglaševanje

Pregledali bomo vrste oglasov, njihove značilnosti ter povezavo ciljev oglaševanja s formatom oglasa. Ker je na družbenih omrežjih kreativa pomembnejša kot kanal, si bomo ogledali tudi nekaj primerov, ki dokazujejo, da je tudi 6 sekund lahko dovolj.

YouTube analitika

Like, dislike, share in comment. Je to vse? Kaj je najpomembnejše oziroma kako veste, da je vaš video/kanal uspešen? Je bolje imeti več naročnikov, ki pa žal niti ne pogledajo vaših vsebin, ali manj, a tiste aktivne? So všečki v resnici tako pomembni? Kaj pa je z vključenostjo in konverzijo? Pa ste s svojo objavo sploh dosegli vašo ciljno skupino? Nešteto vprašanj – ali imajo enostaven odgovor?

Zgodba vplivnice (influencerke) – Alenka Trogrlič

Kakšna je zgodba ene najuspešnejših slovenskih YouTube influencerk? Svojo pot vam bo predstavila sama in razkrila ključne podrobnosti, ki naredijo YouTube videe drugačne, izstopajoče in pridobijo veliko število ogledov.

Odmor

PRAKTIČNI DEL

V drugem delu seminarja vas čaka projektna delavnica. Najprej se boste razdelili v skupine, nato pa timsko posneli kratek video. Uporabili boste znanje prvega dela seminarja in vaš video optimizirali v skladu z zakonitostmi YouTuba. Video boste tudi zares objavili na YouTubu. Pri tem vam bo ves čas na voljo strokovno vodstvo mentorice Urše Mivšek Sitar.

Po koncu seminarja boste pripravljeni za samostojno objavo videov na YouTube in urejanje kanala. Za popotnico boste dobili še nekaj praktičnih nasvetov za komunikacijo ter spozali orodje 8DATA, ki vam razkrije, kaj pomenijo številke in grafi v ozadju (analitika) ter svetuje, kaj in kako izboljšati.

O predavateljici:

Urša Mivšek Sitar je soustanoviteljica in direktorica digitalne agencije April 8, ki se osredotoča predvsem na učinkovito povezovanje online in offline svetov potrošnikov. Znotraj tega področja  ekipa 12 strokovnjakov razvija učinkovite rešitve tako za domače kot tudi tuje naročnike.

Z (digitalnim) marketingom in strateškim svetovanjem se Urša ukvarja že več kot 15 let, v tem času je predavala tudi na različnih marketinških dogodkih kot so Websi, STO Digitalna akademija, GO native, IAB akademija ter ApriLab – lastni izobraževalni koncept za partnerje agencije April 8.