• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

V tednu, ki je pred nami, nas čaka težko pričakovani MModerni seminar z Aljošo Bagolo, prvo mesečno srečanje DMS in prvi letošnji dogodek SOZ v sklopu »Dobro jutro, oglaševalci«.

Danes ob 17. uri Društvo za marketing Slovenije organizira prvo mesečno srečanje v letu 2020. Na srečanju v naslovom »Kam gre svet, potrošniki ... Trendi v letu 2020« se bodo posvetili odkrivanju trendov na različnih področjih življenja, družbe in posla. Med predavatelji bodo Maša Judar (GenePlanet), ki bo predstavila, kaj nas čaka na področju zdravja, Maj Hrovat, soustanovitelj podjetja Bevo, ki se ukvarja z razvojem tehnologij na področju rastlinskih živil, pa bo predstavil trende na področju živilstva in prehrane. Janez Križan (A1 Slovenija) se ukvarja predvsem z razvojem novih poslovnih modelov in inovacij, ki temeljijo na sodobnih tehnologijah, zato se bo posvetil trendov s tega področja, Mitja Jermol z Instituta Jožef Stefan pa bo s pomočjo domačih in mednarodnih primerov pokazal, kako umetna inteligenca in tehnologija že danes spreminjata marketing.

Torek, 28. januar 2020, je dan za ekskluzivni MModerni seminar z Aljošo Bagolo. Dogodek z naslovom »Kreativnost, prosim« bo potekal v ljubljanskem hotelu Intercontinental, organizira pa ga Marketing magazin. Prvi del seminarja bo namenjen pregledu številnih projektov, ki jih je Bagola skupaj s sodelavci ustvaril v 20-letni oglaševalski karieri , v drugem delu bo govoril o oglaševanju in izgorelosti, zadnji, tretji, del pa bo namenjen pogovoru med predavateljem in udeleženci seminarja. Na dogodku bodo podeljena tudi MM-ova priznanja desetletja najkreativnejšim posameznikom, projektom in podjetjem.

Teden se bo zaključil s prvim letošnjim dogodkom Slovenske oglaševalske zbornice v sklopu »Dobro jutro, oglaševalci«, ki so ga naslovili »Z dobro prakso v 2020. Prvič.«. V petek, 31. januarja 2020, bo tako v Centru inovativnega podjetništva NLB govora o dveh temah. Prvi del srečanja bo namenjen predstavitvi prenove dokumenta »Oglaševalski brief«. Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana in predsednica UO SZOA in UO SOZ, ki je vodila revizijo in tudi pripravila končni zapis prenovljenega dokumenta, bo ob njegovi predstavitvo med drugim odgovorila, zakaj in kateri so nujni in nepogrešljivi elementi dobrega briefa ter čemu je pri njegovem pisanju treba posvetiti posebno še pozornost, da se izognemo reku »smeti noter, smeti ven«. V drugem delu pa bodo predstavili priporočila, ki so so nastala s ciljem zagotavljanja visokih strokovnih in etičnih standardov na področju marketinga vplivnežev. Priporočila je SOZ pripravil v sodelovanju z IAB Slovenija in DMS, skoznje pa bosta prisotne vodila Zoran Savin, direktor IAB Slovenija, in Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča, ki sta sodelovala pri pripravi dokumenta kot soavtorja.

Še pogled v tujino – 28. in 29. januarja 2020 bo v New Yorku konferenca AdExchanger, na kateri bodo predstavili najnovejša spoznanja s področja marketinške tehnologije.