• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Ljubljano prihaja eden od najkreativnejših in briljantnejših umov našega časa!

MM bo 26. marca 2020 v Ljubljano pripeljal Briana Solisa, svetovno priznanega digitalnega analitika, antropologa in futurista, ki se na dogodkih po vsem svetu redno uvršča med najboljše osrednje govorce.

Brian Solis je večkrat nagrajeni pisec in predavatelj, ki navdušuje po vsem svetu. Njegove raziskave, svetovanje in predstavitve izpostavljajo človeški vidik povezave med naprednimi inovacijami in njihovim učinkom na institucije, gospodarstva in družbe. Občinstvu pomaga razumeti, kaj se dogaja in zakaj, pomaga pa tudi vizualizirati prihodnje trende. Poleg tega, da je svetoval vodilnim svetovnim blagovnim znamkam, znanim osebnostim ter start-upom, se njegove ideje in delo redno pojavljajo v medijih. Je stalni sodelavec vodilnih poslovnih in panožnih publikacij, kot so Forbes, Harvard Business Review, CMO.com, TheNextWeb, Adweek in druge. Je tudi uradni LinkedInov vplivnež, na družbenih omrežjih pa mu sledi več kot 700.000 ljudi. 

Cena za naročnike MM-a je 180 evrov (+ DDV), redna cena pa je 240 evrov (+DDV). Za več informacij smo dosegljivi na tel. 01 43 45 640 ali elektronskem naslovu [email protected]

Ko digitalna preobrazba ni (več) »stvar« IT-jevcev, ampak glavnih direktorjev

Brian Solis je prepričan, da bo že leta 2020 digitalna preobrazba postala sopomenka za posodobitev poslovanja in inoviranje. Platforma Thinkers360 ga je nedavno uvrstila na svojo lestvico vodilnih 20-ih globalnih mislecev in vplivnežev na področju digitalne preobrazbe in ob tej priložnosti so ga vprašali za mnenje, kaj nas na tem področju čaka v naslednjem letu.»Podjetja še vedno vlagajo v 'digitalno' plat digitalne preobrazbe, t.j. storitve v oblaku. V letu 2020 bomo še večji pomen dobili notranji deležniki v podjetjih, ki pa niso zgolj IT-direktorji, temveč tudi finančni in celo generalni direktorji. To bo pospešilo in razpršilo digitalne pobude, namenjene notranji in zunanji rasti ter inovacijam,« meni Solis. Po njegovih besedah bo napredek v podjetništvu s pomočjo informacijske tehnologije posodobil notranje storitve, procese, operacije in zmogljivosti. Ustvaril bo okretnejšo in obsežnejšo infrastrukturo, ki bo podpirala bolj dinamično delo. »Podjetja bodo poleg tega v ospredje postavile digitalne inovacije za razvoj digitalnih proizvodov in storitev, s katerimi bodo še razširile svoje oglaševalske priložnosti,« je prepričan. 

Brian Solis je sicer dolgoletni svetovalec globalnim znamkam, tehnološkim in zagonskim podjetjem ter odborom. Podjetjem na podlagi lastnih poglobljenih raziskav pomaga razvijati kulturo inovacij, prevzemati vodilno vlogo na področju digitalne preobrazbe, oblikovati vrhunske potrošniške izkušnje in prodirati na nove trge. Njegov pristop temelji na izkušnjah in osebnem odnosu, pri tem pa pomaga direktorjem, deležnikom in ustanoviteljem zagotoviti usklajevanje med ekipami, pospeševati kratkoročne in dolgoročne načrte za inoviranje in preobražanje, prepoznavati pomankljivosti v strategiji in njenem izvajanju, spodbudujati ekipe in zaposlene, da vse to tudi podprejo, ter raziskovati trge in priložnosti. Deloval je praktično v vseh gospodarskih panogah; od prodaje na drobno, tehnologije, avtomobilske industrije, potovanj, lepotne in modne industrije do financ, farmacije in zdravstva.

»Vi sami ste prihodnost, ki si jo želite!«

Poleg svetovalnega dela je avtor dobro prodajanih knjig, med katerimi so najbolj znane Življenje na tehtnici: Kako živeti bolj ustvarjalno, produktivno in srečno življenje (Lifescale: How to Live a More Creative, Productive and Happy Life), X: Ko podjetništvo sreča oblikovanje (X: The Experience When Business Meets Design), Kakšna je prihodnost podjetništva (What’s the Future of Business (WTF) in Konec podjetništva, kot ga poznamo (The End of Business as Usual), ki je bila uvrščena na seznam Publisher's Weekly Top 10 knjig s področja podjetništva. 

Na poslovnih dogodkih po vsem svetu udeležence spodbuja, naj prevzamejo vodilno vlogo pri oblikovanju prihodnosti, ki si jo želijo. Kot iskani govorec predstavlja svojo vizijo boljšega vodenja organizacij in navdihuje obiskovalce k uvajanju poslovnih inovacij po vsem svetu. Na predavanjih govori predvsem o digitalni preobrazbi, inovacijah in prelomnih dosežkih, kot tudi o sodobni potrošnji, kulturi in izkušnjah zaposlenih v digitalni družbi. 

Digitalna prihodnost je dosegljiva in smiselna

Na spletni strani ReadWrite so ga pred kratkim razglasili za enega od najboljših futurističnih govorcev in ga označili tudi za »enega od največjih digitalnih analitikov našega časa«. Kot menijo, je tudi po njegovi zaslugi digitalna prihodnost dosegljiva in smiselna. V letu 2020 se bo posvetil predvsem naslednjim tematikam:

  • Zdravilo za kratkovidnost in izgubljanje stika: usklajevanje pristopov k upravljanju s preteklimi dosežki in prihodnjim vodenje, digitalnega poslovanja.

  • Prehod iz digitalnega darvinizma k digitalni preobrazbi: kako uspevati v digitalni ekonomiji z izhajanjem iz infrastrukture vodilnih tehnologij, vizije in v uporabnika usmerjene vrednosti.

  • Odpornost na motnje: premik iz togih procesov in kulture, nenaklonjene tveganjem, k agilni in visoki zmogljivi kulturi inovacij.

  • Digitalna potrošniška izkušnja in inovativnost storitev: oblikovanje znamk, izkušenj in storitev za generacijo C, povezanih potrošnikov (ang. »connected customers«) .

  • Teater inovacij: resnični razlogi, zakaj inovacije ne delujejo, in kako razmišljati in delovati kot motilci iz Silicijeve doline.

  • Pozdravljeni, gospod futurist: kaj prihodnost prinaša vaši industriji.

  • Manifesto prinašalca sprememb:omogočanje inovatorjev in nosilcev sprememb znotraj vaše organizacije za izkoriščanje prihodnjih možnosti.

  • Digitalno raztreseni potrošniki in delavci: preučevanje učinkov digitalnih motenj na delo in potrošništvo ter kako povečati pomen in produktivnost teh izkušenj.

  • Zaupanje v digitalni dobi: kako lahko oblikujemo prihodnost, ki temelji na resnici in zaupanju, v svetu, kjer so družbena omrežja postala sredstva obveščanja in je digitalna pismenost razkošje.

  • Prihodnji trendi: zabaven in spodbujajoč pregled motečih tehnologij, njihovih učinkov na trge in kaj storiti glede tega.

Izobraževati, navdihovati, motivirati, ustvariti skupnost

Brian Solis ne verjame v generične in za vse priložnosti enake predstavitve, zato predavanja o teh pomembnih temah prilagodi posameznemu občinstvu. Kot eden od svetovno bolj priznanih analitikov raziskuje tudi, kako razvoj tehnologije, poslovanja in kulture vpliva na posamezne industrije glede na potrebe posameznega dogodka. Njegova sposobnost razumljivega povezovanja posameznih elementov v smiselno celoto predstavlja za prireditelje in udeležence oprijemljivo dodano vrednost in usmeritev. Zaradi njegovega motivacijskega pristopa bo občinstvo dogodek zapustilo opolnomočeno. Njegovi govori želijo izobraževati oziroma pomagati udeležencem razumeti, v čem se sedanjost razlikuje od preteklosti, priložnosti, ki so jim na voljo, kaj morajo storiti v prihodnosti in kako uspeti v prihodnjih prizadevanjih; navdihniti in motivirati oziroma občinstvo spremeniti v deležnike s spodbujanjem udeležencev naj sprejmejo nove priložnosti in stremijo k novim možnostim ter ustvariti skupnost oziroma povezovati vodstvene ekipe in organizacije za oblikovanje nove ali prenovljene vizije, ciljev in namenov.

Zakaj mu torej prisluhniti?

Brian Solis je svojo kariero posvetil razumevanju digitalnih motenj, napovedovanju smernic in pomoči voditeljem pri oblikovanju prihodnosti, kakršne si želijo. Kot svetovno znan govorec ima edinstven dar »počlovečenja« digitalnih trendov, zaradi česar so preobrazba in inovacije smiselni ter celo navdihujoči. Po duši je pravi pripovedovalec zgodb, zato ni presenetljivo, da ga izpostavlja celo Disneyjev inštitut. 

Pri ameriški poslovni reviji Forbes so o njem zapisali, da je »eden od najkreativnejših in briljantnejših umov našega časa«, Antonio Lucio, vodja marketinga pri Facebooku, ga je opisal kot enega največjih digitalnih analitikov našega časa, spletna stran ZDNet pa ga je označila za »enega od vodilnih mislecev poslovnega sveta 21. stoletja«.