• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Kako delovati na Facebooku v letu 2020

Kaj je novega na Facebooku? Kako na pravi način aktivirati občinstvo ter ustvarjati močno skupnost s pomočjo dobrih zgodb? Z Mašo Butara in Janom Omahnom (Luna TBWA) boste preverili trende, primere dobrih praks in uporabne metode za podjetja in znamke, ki želijo ujeti pozornost ljudi. Z delavnice boste odšli opremljeni z novim znanjem in samozavestnejši pri ustvarjanju kampanj na Facebooku.

Za koga je delavnica primerna?

Delavnica je primerna za vse, ki skrbite za komunikacijo in pojavnost na Facebooku v poslovnem okolju, za zaposlene v digitalnih in klasičnih agencijah ter za tiste, ki želite svoje znanje še poglobiti in spoznati trende ter metode, ki vam pomagajo pri ustvarjanju najboljših kampanj na Facebooku. Pričakuje se vsaj osnovno poznavanje kanala.

PREDAVATELJA: Maša Butara in Jan Omahen

KDAJ: 23. januar 2020, med 9:00 in 13:00, v prostorih Phillip Morris Ljubljana, Letališka c. 29a, 1000 Ljubljana

PRIJAVI SE NA: [email protected], tel: 01 43 45 640

CENA SEMINARJA: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 14.1.2020 in za naročnike MM 25 % popust.

Program delavnice sestavljata tako teoretični kot tudi praktični del.

Program – teoretični del

Osnove in metode za delo

Facebook že dolgo ni več le platforma za obveščanje. Omogoča nam, da se povežemo z občinstvom z namenom grajenja znamke in posledično povečanja prodaje. Ogledali si bomo osnove komunikacije na Facebooku, ki nam bodo pomagale na poti do najboljših rezultatov. V nadaljevanju bomo pogledali, kako narediti strategijo, določiti jasne cilje in vsebinske sklope glede na ciljno skupino. Ko imamo jasen načrt, je ustvarjanje vsebin preprostejše. Spoznali bomo tudi metode, ki nam lahko pomagajo pri pripravi uspešnih akcij na tem kanalu.

Trendi in oglaševanje

Značilnost družbenih medijev je stalno spreminjanje in nič drugače ni s Facebookom. Kako izkoristiti nove formate in ustvarjati vsebine, ki izstopajo? Dotaknili se bomo tudi oglaševanja na Facebooku, ki nam omogoča, da dosežemo točno določeno ciljno skupino glede na starost, zanimanja in še več.

Odmor

Program – praktični del

Predstavitev primerov dobre prakse

Visok doseg, vpletenost ciljne skupine in odlični rezultati kampanj – kako do njih? V uvodu drugega dela bomo pogledali v ozadje uspešnih in nagrajenih projektov, ki so presegli zastavljene cilje.

Za konec bomo z novim znanjem in s pomočjo metodologije Distruption®  iskali »sweet spot« za ustvarjanje kampanj na Facebooku, ki ne bodo ostale neopažene.

O predavateljih

Maša Butara je strokovnjakinja na področju digitalnih strategij in družbenih medijev. Trenutno vodi ekipo, ki na Luni\TBWA skrbi za strateško pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga. Svoje digitalno znanje deli tudi s študenti na fakulteti Doba v okviru predmeta strategije družbenih medijev in marketing. Maša je v letu 2019 prejela nagrado Websi za digitalko leta. Kot svetovalka za družbena omrežja je soustvarjala nagrajene kampanje v agenciji Pristop ter sodelovala pri organizaciji konferenc SEMPL, DIGGIT in SKOJ.

Jan Omahen je strokovnjak za nove medije in digitalni strateg v oglaševalski agenciji Luna\TBWA, svoje prve korake v svet digitalnega oglaševanja pa je naredil v podjetju Telekom Slovenije. Verjame v strategije, ki v ospredje postavljajo ljudi, in pri svojem delu upošteva poznavanje človeškega vedenja. V 10-ih letih je soustvaril številne odmevne in večkrat nagrajene oglaševalske zgodbe.